/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Vis skjulte tegn i Illustrator 9
Fra : fea
Vist : 287 gange
100 point
Dato : 21-08-03 19:06

Hvorfor kan jeg ikke få lov til at aktivere skjulte tegn under tekst menuen i Illustrator 9. Den bliver hele tiden ved med at at være grå?
mvh. fea

Accepteret svar
Fra : Solskin27

Modtaget 100 point
Dato : 16-09-03 18:06

du skal ind i "tekst" i menuen også ind under 2 sidste menupunkt som hedder "vis skjulte tegn"

Kommentar
Fra : fea

Dato : 16-09-03 19:51

Det har jeg prøvet uden hel. Der er ikke det jeg ikke har prøvet, noget må være galt med mit program da filen sagtens kan vise skjulte tegn på en anden computer.
Jeg lukker spørgsmålet her.

Kommentar
Fra : fea

Dato : 16-09-03 20:01

iøvrigt tak for din interesse "solskin27", men hvorfor 27 og ikke 26? Du får pointene

Godkendelse af svar
Fra : fea

Dato : 16-09-03 20:02

Tak for svaret Solskin27.

Kommentar
Fra : Solskin27

Dato : 17-09-03 11:38

Selv tak, Jeg har 27 til sidst fordi jeg er 27 år :) og solskin kommer af et kælenavn for mit altid gode humør... Du kan altid skrive igen for eftersigende er jeg en haj i Illustrator...

Kommentar
Fra : fea

Dato : 17-09-03 20:54

Jamen kan du så ikke give mig en ide til hvad er kan være galt med programmet (jeg har opdateret over nettet); men det bliver ikke muligt at få lov til at makere skjulte tegn.