/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælppppp!!!!!!
Fra : delip
Vist : 260 gange
10 point
Dato : 21-08-03 18:47

hejza drenge og piger håber i ka hjælpe mig ??????

jeg har 1 sonyericsson T610 og kabel og pogrammer til at overføre midi toner og det virker men nu kommer problemet hvor ka jeg finde de nyeste midi filer som jeg kan download??????? fx (50cent, eminem lose your self) osv. bare alle muglige midi filer helst nye !!!

jeg kender nogen sider men de r gamle og dårlig!!!! håber i ka hjælpe mig

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 21-08-03 20:58

det var egntlig et godt spørgsmål jeg er vild efter at høre svar

Kommentar
Fra : Divino

Dato : 21-08-03 21:21

www.google.com --> skriv: midi+in+da+club eller midi+50cent... Prøv dig frem... prøv evt. at søge på fil-delings programmet imesh efter det... der er mange muligheder!

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 21-08-03 21:31

det er faktisk ikke nogle god måde du finder det aldrig når du gør det på den måde håber der er nogle der har en side hvor man kan downloade det nyeste

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 22-08-03 12:25

prøv med "midifiler på nettet" http://www.musiknet.se/links/midisok/index.html
-den bruger jeg..
så bliver man hjulpet dér, -eller sendt videre til Alta Vista.. -oz en go´midi-søger..
-håber det virker..
janhof@besked.com

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 22-08-03 12:35

ps... "det nyeste" i midi-filer, -er altzår tit op til et år om at komme som (gratis) midi-fil
-ellers kan du købe det nyeste.. mobital -etc.. -for 15,- kr..
JEG køber IKKE flere ringetoner...!!
-og li et (sys jeg..) -godt råd.. -når du har hentet dine midi-filer, så kør dem igennem "anvil studio" -http://www.anvilstudio.com/upgraden.htm -så kan du "skære" den lange start af, eller simpelthen starte din ringetone li hvor du ønsker det..
-jeg bruger kun anvil og nokia sound converter, men giver gerne gode råd, da det er svært som f... i starten.. c",)
janhof@besked.com

Kommentar
Fra : delip

Dato : 23-08-03 09:46

har fånet en beste side her er den http://msod.formata.org/downcat1663.html

Kommentar
Fra : stigge

Dato : 23-08-03 12:06

Hej - på nedenstående link får du MANGE links til steder, hvor du kan hente gratis midifiler

http://www.freemusicdir.com/cgi-bin/directory/quick.cgi

Håber det var en hjælp ....