/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
udveksling af div. mystiske oplysninger!
Fra : skingur
Vist : 1211 gange
30 point
Dato : 21-08-03 09:04

Se denne tråd som en mulighed for at fyre mere eller mindre unyttig viden af!!!!!

i relation til Søren Clans tip kan jeg oplyse, at 2 x omkredsen af dine håndled er lig med omkredsen af din hals!!!!

Christina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-08-03 09:27

Øv.kan ikke finde mit målebånd..den tror jeg altså ikke på Chris.. men jeg leder lige videre, tror nok Line (min datter) gik og legede med der...så det kan være de mest underlige steder ..øøøøjjjeeblik

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 09:33

Hai skingur; lang tid siden. Er det skolen der er begyndt?

Tip : Hvis du er tørstig, så drik vand.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pukkeluk

Dato : 21-08-03 09:36

Ligeså er underarmen den samme længde som din fod!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 09:38

jep, skolen er begyndt... tirsdag og onsdag har jeg timer fra 8-16.40.... f*ck!!! I dag har jeg kun tre timer...eller ville teoretisk set have haft, meeen.... skal lige nå at lave en del herhjemme og jesper skal bruge bilen (så han kan køre i banken og overbevise vores bankmand om at 98 kroner til næste uge ikke slår til, når jesper skal til århus hver dag...)

Sus, den er altså god nok!!! Der er en masse af den slags mål...gad vide om man kan søge på "kropsmål"?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 09:44

"...lave en del herhjemme" : Velkommen på kandu.dk

Jeg er nået lidt længere med :_/ Smiley'en, men er ikke tilfreds endnu. Synes der mangler noget. En nathue?

http://home20.inet.tele.dk/friheden/godnat.html

..hva' synes I ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 09:48

Hvis man tager sin langefinger og bukker den ned mod håndfladen, får man fra det sted fingertippen rører håndfladen til fingertippen med fingeren i udstrakt tilstand, længden af din penis (..altså hvis man har en sådan.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 09:49

*lol* molo, den er sød,... men ligner een der har fået et par på hovedet!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 09:51

hvordan laver man en smiley selv? Vil gerne prøve!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 10:02

Synes du? Den ser da sådan ud

Et af af to enten beder du om at få sendt en tom (blank) Smiley hos : maria@kandu.dk eller også kopierer du en fra : http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

..derefter er det bare i krig med div. tegneprogrammer.

Når du er tilfreds sender du den til 'optagelsesprøve' hos samme Maria. Vedlæg også dit forslag til akronym.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 10:05

Ps. Du kan da også bare lave en *.gif selv fra bunden. Der er vist bare noget med, den ikke må være ret meget større end 32*32 pixels.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-08-03 10:10

arbejder i aldrig.??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 10:25

solgaard -> Hvem ansætter hjemløse?, altså lige bortset fra staten, når man bliver sendt ud og industrimale 9000 Kvm. fordi man da så har tag over hovedet de 8 timer om dagen.

skingur, her kan du se fnollerpigen's sidste kreationer : http://www.designeren.net/smileys.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 10:29

arbejder????????????????????????????????????++

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 11:06

...hmmm, lidt i tvivl, men kommer lige fra en tråd der lugter lidt af summer's dobbelt profilering han er så 'berømt' for

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-03 11:22

Molokyle! Din smily ligner sikkert dig, sent på natten, når du ikke mere kan se din staveplade.
Han ser i hvertfald træt ud.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-08-03 11:34

Molo - hvad program tegner du din smiley i ??

Kom forresten til, at tænke på at den sidste nye smiley jeg lavede ( den vi ledte efter et navn til ) måske slet og ret er en "smalltalk-smiley" *GGG

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 12:02

fnollerpige -> Adobe PhotoShop 5.0 . Du har ret. Det kunne godt være en Smallkie-Talkie.

emesen -> Jeps, men skulle det være mig, så mangler der også skægstubbe

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ivanovic1

Modtaget 30 point
Dato : 21-08-03 12:44

Vidste du at...

- Det er umuligt at slikke sig på sin egen albue.

- En krokodille kan ikke stikke tungen ud.

- En rejes hjerte er i dens hoved.

- Folk siger "prosit" når du nyser, fordi når du nyser, så stopper dit hjerte
i et brøkdel af et sekund.

- Det er fysisk umuligt for en gris at kigge op i himlen.

- I gennemsnit så vil et menneske have sex 3.000 gange og tilbringe 2 1/2
uge med at kysse i løbet af et liv.

- Mere end 50 procent af alle mennesker i hele verden har aldrig foretaget
eller modtaget en telefonopringning.

- Rotter og heste kan ikke kaste op.

- Hvis du nyser meget kraftigt kan du brække et ribben.

- Hvis du undertrykker et nys, kan du ødelægge et blodkar i hovedet eller
halsen og dø af det.

- Hvis du tvinger dig til at holde øjnene åbne, mens du nyser, så kan de
springe ud af hovedet på dig.

- Hvis du bærer hovedtelefoner i mere end en time, så vil du forøge antallet
af bakterier i dine ører 700 gange.

- Lighteren blev opfundet før tændstikken.

- 25 % af de mennesker, der bruger kontakt annoncer allerede er gift.

- En ands rappen giver ikke noget ekko; der er ingen, der ved hvorfor.

- I løbet af et liv på 70 år vil man, mens man sover, spise 50 forskellige
insekter og 10 edderkopper.

- Ligesom fingeraftryk, så er alles tungeaftryk også forskellige.

- Ifølge videnskabsfolk udvider månens bane sig en smule hvert år, så månen bevæger sig bort fra jorden. Afstanden den flytter sig er minimal, men dog målelig (Omkring 3,6 millimeter om året). Hvis man efterprøver regnestykket, så var månens bane for 85 millioner år siden ca. 4 meter over jordens overflade. Dette forklarer udryddelsen af dinosaurerne (I hvert fald de højeste af dem...)

- Hvis du råbte i 8 år, 7 måneder og 6 dage, ville du have produceret nok
lydenergi til, at opvarme en kop kaffe (Spørgsmålet er om det kan svare
sig...)

- Hvis du prutter konstant i 6 år og 9 måneder, har du produceret nok giftige luftarter til, at lave en atombombe (Se, det var meget bedre!)

- Mennesker og delfiner er de eneste to arter, der har sex for fornøjelsens
skyld (Er det derfor Flipper altid smiler???)

- Den stærkeste muskel i kroppen er tungen.

- Højrehåndede mennesker lever gennemsnitligt ni år længere end venstrehåndede mennesker gør. Isbjørne er venstrehåndede. (Vigtig oplysning, hvis man kommer op at slås med en af slagsen!)

- Havkatten har over 27.000 smagsløg (Surt at være kræsen)

- En loppe kan hoppe 150 gange dens egen længde. Det svarer til, at et
menneske kan hoppe en fodboldbanes længde

- En kakerlak vil leve ni dage uden sit hoved, før den sulter ihjel. (Syret!)

- Sommerfugle smager med deres fødder (Tænk, at jokke i en lort...)

- Strudsens øje er større end dens hjerne (Jeg kender nogle mennesker, der har det på samme måde...)

- Søstjerner har ingen hjerne (Sådan nogle mennesker kender jeg også...)

- Ved en bestemt insekt-art (Knælerne) kan hannen ikke parre sig, mens dens hoved sidder fast på kroppen. Hunnen indleder parringen ved, at rive hovedet af hannen. (Skaat!!! Jeg er hjemme!!! Hvad i al verd...)

- Når en gris får orgasme varer det i 30 minutter.

- Nogle løver kan klare op til 50 samlejer om dagen.

- Mere end 50 procent af alle de, der læser dette, prøvede at slikke sig på
albuen!!!

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 12:59

Min veninde Frk. Uro, fortalte mig at hendes ørespecialist var kommet med denne sandhed :

[citat]
Det eneste man må klø sig i øret med er; albuen !!!
[/code]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 13:39

jeg prøvede at slikke på min albue !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 13:53

Spøjst skingur. Du er da også så let at lokke

Iøvrigt tøffede jeg lidt rundt og fandt denne sandhed, som jeg helt kan tilslutte mig :

Vi er sat i verden for at hjælpe andre - men hvad er de andre her så for ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 13:57

Har lavet en smiley på en pude... hvor skal jeg gøre af den????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 14:01

Vise mig (og de andre) den !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 14:03

Har du ingen hjemmeside? Send den til min email, så lægger jeg den ved siden af min 'Godnat' og sætter navn på.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 14:06

har sendt den til molo!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-08-03 14:07

hvis man som de fleste sover ca. otte timer om natten vil man når man er 24 år gammel have sovet i ca. 8 år. (surt!)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 14:23

Ok. så ligger den på : http://home20.inet.tele.dk/friheden/godnat.html

Jeg skal nok lave den om til Gif89a format med tranparant baggrund og klippe den til. Jeg sagde ca. 32*32 pixels skingur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 14:25

Ps. Jeg omdøber den lige til : På puden !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 14:27

Pps. Hvor er den sød skingur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 14:31

tak! Ved ikke hvorfor den lavede den store dumme hvide firkant udenom!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-08-03 14:32

F*** det her forum snart !!!!

Har lige skrevet noget og SENDT ... og vipsevupti væk er det !!!!

Nå, men skriver det da bare igen : Sød smiley du har lavet Christina
- men er det ikke synd for Molo, nu har han siddet med den smiley og prøvet at lave den sååååå længe !!! og så laver du den lige på en eftermiddag *GG

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 14:34

jo og han må osse beholde den som sin egen..så ka han gøre puden lidt pænere!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 14:39

Næh nej... sådan leger vi ikke Bruger afstemning og forslag til akronymer og navne tak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 14:45

Jeg tegner som et handikappet DAMP barn fra Thy-Lejr'en med to brækkede arme, men I skulle nyde min kode i C/C++, JAVA og JavaScripts

Puuhh... her lugter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 14:46

Næh.. så vil jeg meget hellere ønske skingur med værket!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-08-03 14:47

det er da en fin pude.....*S

ja og så kan I skrive designeren som Mologur eller Skinkyle

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 14:50

fniiiiis karina!!!!!!!! *lol* mologur & skinkyle.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-08-03 14:51

Helt ærligt - har du selv lavet puden ????? eller er den lånt

Misforstå mig nu ikke - men af en der aldrig har prøvet det før er den eddermanme PixelCity værdig .......

( MENER at have læst du ikke ved noget om billedebehandlingsprogrammer osv )

Og lad nu være at skælde ud - det er ment seriøst ikke for at blive uvenner med nogen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 14:53

den er lavet i paint af undertegnede på 15 minutter...
min musehånd holdes i skarp træning med kabaler!!!!!!!!!!!!!!!
Takker for rosen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-08-03 14:54

For dem der ikke ved hvad Pixelcity er så findes den her : http://www.pixelcity.dk/

det er en flok Nørder, der på et par måneder har bygget denne by i pixels .... vanvittigt flot arbejde ( og man kan få sin egen grunde deroppe og være med )

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-08-03 14:55

Okay.... det må siges at være flot gået Christina ( er glad for du ikke blev fornærmet *GG )

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 14:57

har lige rettet den lidt til, men tror ikke mologur har lagt den ud endnu!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 15:01

Jo han har , men jeg fisker altså også med de andre samtidig i andre tråde. Tungen lige i munden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 15:04

Hvorfor ikke Molgur & Skinyle ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 15:04

karina...kan man lægge mine to sammen, så det blir een animeret????

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-08-03 15:10

>>Christina - ja den kan godt animeres men ikke ved hjælp af to billeder alene ... der skal være et start billede og så hen over en 4-5-6-7 stykker for så at ende i det færdige billede - men klart den ville være R**sød hvis den sådan "godtede" sig på puden og snorkelydene var animeret......

man kan godt animere med to billeder men det bliver rykket..... jo flere jo bedre...

SS*

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 15:11

fnollerpige -> Kan du ikke lige give mig HEX koden for baggrundsfarven på kandu.dk's felter her? Lige meget hvad jeg gør får jeg bare #F0EFDF. Du må også gerne gi' mig RGB værdierne, hvis det er lettere?

Jeg vil nemlig gerne have dem op på samme baggrund som her. Det bli'r så lettere at bedømme udseendet. Tak.

</MOLGUR>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-08-03 15:12

Det er jo ligesom rigtig tegnefilm ..... jeg ville lave den således at der kom et Z ad gangen ..... jo flere lag .... jo bedre resultat, og flydende animering *S

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 15:14

Ps. nu skal jeg ikke tæppebombes med Smiley's. Kan I to høns ikke lige udveksle gif's, så skal jeg nok lægge dem til afstemning, når de er færdige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 15:19

Ps. skingur har du husket at give Hadedyrene pleje og hydraulik-olie idag mens manden er væk? Alt det du ska' nå..?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 15:21

Pps. Jeg ta'r lige en puster en times tid. Vender frygteligt tilbage

</MOLOKYLKE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-08-03 15:27

Hex=F7EFDE

selv tak .....

Karina

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-08-03 15:30

Kan du ikke lige give mig HEX koden for baggrundsfarven på kandu.dk's felter her

http://hjem.get2net.dk/fec/software/htmlcol/index.html
Du skal bare pege på den farve som du vil have koden fra.
Endelig en sjov tråd.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-08-03 15:37

Hex=F7EFDE det viser htmlcolor også,sjovt lille program,længe leve dovenskaben

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-03 15:54

Jeg glæder mig til afstemningen - den der sidst falder i søvn - er det vinderen.
Det bliver rigtig smart, at man så bare lægger en "sover", når man lukker.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-03 21:09

Nu er der nok ingen der gider høre om at jeg snart skal ha' sommerferie.
Så turen til Santorini vil nok være uinteressant, selv om jeg glæder mig.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 21:25

Nej, vi vil da gerne høre alt om din ferie søde eyvind. Skal I være længe væk? Håber vejret bliver rigtig godt og at du får taget rigtig mange billeder...så kommer vi og ser lysbilleder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 21:45

emesen -> Fortæl fortæl... Det er 2003 år siden jeg selv har været udenlands. Når jeg ska' ud i den vide verden tager jeg fra Ama'r til Gilleleje eller Skælskør (..på cykel; 'Ny Mustang'). Santorini det lyder exsotisk, det må være en taliensk Ø, eller noget ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 22:57

manse9933 -> Det er da en Tipper-Topper freeware-ting : Tak for 'suget' !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 23:03

emesen -> HUSK badetøfler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 12:11

. /
|____……|/.~~~~~~´~``´~~~~~

..og fiskestang.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 12:14

Sørens som det driller...

. /
|____……|/.~~~~~~´~``´~~~~~

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-03 12:18

selv Tak molokyle,stor tilhænger af dovenskabs programmer,overvejer at starte
en klub,"snork Pyyyy for dkp#"

Manse9922

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-03 16:21

Santorini er en græsk ø og den tilhører øgruppen kykladerne (tror jeg)
De fleste billeder på reklamer om Grækenland kommer fra byen Fira/Santorini.
Der bliver ikke noget med lysbilleder, for jeg har lige fået et digitalcamera.
Vi skal være der i 14 dage, med Ouzo og Raki (en drik der minder lidt om gulvlak, men skulle være godt for maven)
Badetøflerne udskiftes med et par travesko/sandaler.
Molokyle - du som er matematiker burde vide alt om Grækenland, for det er jo derfra alle Pi'erne kommer fra.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-03 16:28

http://www.travel-to-santorini.com
Her måske,dit heldige asen,bare det var mig.
Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 16:39

Raki !!! Pas på med det sprøjt. Masser af lægemalurt giver den gulgrønne fernis farve, hvilket medfører synsforstyrrelser der kan vare i flere dage. Længere tids (mis)brug kan lede til blindhed og sindsyge. I gamle dage var lægemalurt en ingrediens i Pernod,Ricard og Ouzo, men er blevet forbudt ved lov i de fleste Europæiske lande. I Danmark kan den originale Ouzo og Raki kun købes på Krut's Carport i Østre Farimagsgade, som har fået dispensation til at sælge skidtet.
Det smager lidt hen af karburatorsprit og man bliver dejlig bims af det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 16:43

emesen ->Ps. Datamatiker; ikke matematiker.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-03 16:50

Nåe ja så bruger du jo ikke Pi'erne til det.
Ouzo = Pernod
Raki er en slags snaps og indeholder ikke "lægemalurt"
Hvis man fremstiller det selv er det en god idé hvis den første slat foræres væk (træsprit)
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 17:26

emesen -> Nu har jeg godt nok ikke selv været i Grækenland. Min gamle skolekammerat X har. Har deltog i landsby gamlingens indsamling af urter til hjemmebrænderi af Raki. Der blev indsamlet rigelige mængder af lægemalurt og jeg var selv med til at drikke denne liflige petroleum, da kammerat X vendte hjem fra øhavet. Det er rigtigt at den første deciliter (methanol CH5OH) bør hældes væk så der er den rene sprit (ethanol C2H5OH) tilbage. Ouzo og Pernod er ikke det samme, det er to forhandlingsnavne af det samme sprøjt, men det ville være som at skrive : Cognac = Brandy.
Hvis ikke der er lægemalurt i Raki, hvorfor er det så ikke tilladt at forhandle i Danmark ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-03 17:36

Jeg vil som det første på Santorini prøve at smage mig til, hvilke ingredienser der er brugt - om ikke andet så spørge mig for.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 17:48

emesen -> Go' idé; det er nok ligesom i Danmark: Snaps er mange ting. Der er Raki tilsyneladende også : http://www.anatolia.com/anatolia/Food_and_Beverages/Raki/raki.asp

Kammerat X var på Ios.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-08-03 19:41

vil bare lige sige, at foreløbig er det ivanovich der står til point, for de mest mystiske oplysninger...jeg tror sgi lige, jeg forhøjer i håbet om at få flere

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-03 20:15

Molokyle - jeg bliver nødt til at oplyse dig at Raki i Tyrkiet er det samme som Ouzo i grækenland og det vi kender som Pernod. På med noget vand og det bliver hvidt.
Raki i grækenland er noget andet, og laves såvidt jeg husker på vindruekerner.
Nå men jeg vil snart dykke ned i problemet.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-08-03 20:20

jeg har sendt en grim lille smiley til molo...gad vide hvor han er?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 20:29

emesen -> Glæder mig til at se, hvad du kommer op med. Det søde stads de fortæller om på den side jeg henviste til, minder nemlig heller ikke mig om den Raki jeg har smagt. Det var krudt der sparker r..

skingur -> Det synes jeg også du sku'; der var mange go'e

Her er også lidt om hele kroppen :

[citat]
En ung brunette går til lægen og siger, at hendes krop gør ondt, uanset hvor hun rører ved den.

-"Umuligt" siger lægen. "Vis mig det."

Hun trykker med pegefingeren på albuen og skriger af smerte. Så trykker hun på sit knæ og endnu et skrig lyder. Det samme sker, da hun trykker på sin ankel og skulder.

Lægen siger:
-"du er ikke rigtig brunette, vel?"

- "Nej" siger pigen. "Jeg er i virkeligheden blondine."

- "Det tænkte jeg nok," siger lægen. "Din finger er brækket..."
[/code]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 20:42

skingur -> Du er ferm med et tegneprogram, det må jeg lade dig, men du er en klummer med størrelse og filformater. Jeg ved s.. ikke hvordan jeg skal konvertere en BMP/RLE til GIF. Enten har jeg ikke programmet eller også er jeg for doven til at finde ud af det. Send mig den igen i GIF87 (som du plejer ), så skal jeg nok lave resten af arbejdet med at dimensionere og exportere til GIF89a, samt lave transparant baggrund.

Derefter ligger jeg den ud til de andre og kommer med en kommentar her. Klø på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-08-03 20:49

jamen sidst lavede den den til en gif af sig selv...ved ikke hvoffer den ikk gjorde det nu..og jeg er en SKOVL til sådan noget 8derfor jeg har lavet en "jeg er lidt dum" smiley!!!) Kh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 20:54

Så fortæller jeg, hvor jeg blev af imens: Frikadeller med stuvet hvidkål (her kommer til at lugte godt inat..vitaminer i luften) og den Lokale TV2 Lorry.

Nu står den på Gøn The og søde drømme om Raki.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-08-03 20:55

ad...godt jeg ikke skal have gøn the....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 20:56

Gøn The ??? Ja go'mor'n, det ville jeg også gerne smage Grøn The ...for pokker.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-08-03 21:09

unyttig oplysning...har løselig talt 11 edderkopper på loftet i mit arbejdsværelse...godt
jeg ikke er bange for dem mere!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 21:23

Mængden af slå og stavefejl er omvendt proportional med den tid det tager at skrive en kommentar og sende den.

Ups, en nyttig oplysning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 21:26

Unyttig oplysning: Min 'gønne' The er bleven lunken.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-08-03 21:31

f (x) = ax + b
....det synes JEG fx er er ret unyttigt!!!!

Søde molo, lav nu min smiley om til en gif...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-08-03 21:35

har selv lavet den til en gif...det var s´mænd sletikke så svært! Er sendt!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 21:38

Så kommer den nok snart til mig. Imens kan jeg oplyse dig om; på Airfix (laver plastmodeller i skala 1/72) officielle hjemmeside kan blandt nyhederne læses :

[citat]
The Vulcan formed part of the RAF,s “V” force for many years & was the worlds first Delta winged jet bomber.
[/code]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 22:04

Lidt større opgave, da jeg lige måtte lave lidt fixfax. Du har jo brugt samme hvide til baggrund og øjne/tænder, så det besværliggjorde transparensen lidt. Anyway; kan ses på : http://home20.inet.tele.dk/friheden/godnat.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 22:21

Nyttig oplysning; her er linket til det ½ af ivanovic1's kommentar : http://hjem.get2net.dk/p.bendixen/Vittigheder.htm

Det værste er næsten at han i oplysningen om tungen, som kroppens stærkeste muskel, har slettet ( Fik I den, drenge?!? ), hvilket får mig til at slutte; ivanovic1 er en dreng.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-08-03 22:59

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-08-03 23:00

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 23:09

solgaard -> det bliver ikke mindre unyttigt af du gentager det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 23:11

. /
……|/.~~~~~~´~``´~~~~~

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 23:20

Forstår stadig ikke, hvorfor der går skudder mudder i min ASCII grafik?

Unskyld skingur, det er til min evt. kommende almindelige bruger profil. Da det er smalltalk håber jeg det er ok? Jeg skal prøve at lade være med at misbruge din tråd, men nogen gange klør det i tastaturfingeren. Jeg tror lige jeg tøffer lidt rundt og så :_/

Go' Week-End; tænk på at I slipper for mig i 2 (TO) hele dage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-08-03 23:12

Tilbage og behøver krise hjælp; lægger spørgsmål ud i; 'Sorg og krise' imorgen.

HJÆLP !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-08-03 06:53

Det lyder ikke godt molo.. trist du ikke skrev igår, nu er jeg nemlig vågen..næsten ihvertfald...håber da du er ok?
Kh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-03 08:11

skingur -> Jeg har det 'lidt' bedre nu. Jeg har endda fået 'personlig' mail fra toupie. Dropper sikkert 'Sorg og krise'. Kom hjem igår til et brev, der gjorde mig mere ked af det.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-03 09:34

Jeg ved dette er uden for nummer, men synes alligevel I skal se det:

[citat]
> Hej Molokyle
>
> Jeg nåede lige at læse dit indlæg inden det blev slettet
> igen...
>
> Har siddet og overvejet om jeg skulle skrive til dig eller
> lade være og hvad jeg evt. skulle skrive - og resultatet kan
> du jo selv se
> .... håber det er ok??? (jeg er nogen gange håbløs
> impulsiv!!!)
>
> Da jeg først læste dit indlæg tænkte jeg, at du var ret
> modig men også at det var en tillidserklæring til Kandu
> brugerne.... så synd du fik det slettet, men jeg kan godt
> forstå det, ikke altid nemt at skulle vride vrangen ud
> offentligt.
>
> Jeg tror ikke jeg kan give dig nogen råd til hvordan du
> kommer videre, men skriver mest for, at lade dig vide at
> mange mennesker har problemer som dig og at det altid
> hjælper at tale med nogen om det - fremmede som venner
> ...og at for hver dør der lukkes, åbnes en ny
>
> De af mine venner der kommer med problemer i stil med dine,
> anbefaler jeg en healer som jeg kender - alt afhængig om de
> tror på det eller ej - men det hjælper
>
> Hvis du vil, kan du skrive til mig - jeg lytter gerne - men
> hvis du helst vil lade dit indlæg være "væk" så er det helt
> ok - men under alle omstændigheder håber jeg det bedste for
> dig, for du virker ret positiv på Kandu
>
> Tanker fra
> Toupie

Hai Toupie.

Takker for dit engagement og mailen. Den varmede. Grunden til at jeg ´fortrød´ mit spørgsmål i Sorg og krise på Kandu.dk, var mest hensynet til eks-kæresten. Hun har jo ikke bedt om at få taget vore problemer op i plenum. Jeg er ikke typen, der er indelukket eller bange for at tale om mig selv og mine problemer. Jeg er et voksent menneske på 43 år, så du kan nok regne ud, det sikkert ikke er første gang i mit liv jeg sidder i ´den slags problemer´.

Jeg føler bare lidt i øjeblikket, det er ved at vokse mig over hovedet. Svært nok at blive forladt af et menneske man holder af, men når der ´oven i hatten´ skal kæmpes med hjemløshed og tillidssvigt, kan det være svært at ´se lyset´.

Mht. dit forslag om healer, må jeg melde pas. Jeg er et menneske der der ikke er religiøs og som tager afstand for de mange hokus-pokus tilbud der er ´oppe i tiden´. Numerologi, håndtydning, astrologi, tarot og hvad har vi. De løser næppe mange reelle problemer, men kan selvfølgelig give nogle mennesker en tro/forklaring på tilværelsen.

Som voksen pædagog (Jeg går ud fra du har læst min profil?) og frivillig socialmedarbejder, er mit kendskab til menneskers ulykke og kriser indgående. Jeg har i de sidste fem år både på egen krop og sjæl og i samtale med mange andre; især grønlændere, i samme situation i København, haft ´fornøjelsen´ af at føle myndighedernes ligegyldighed over for denne problematik: Hjemløshed. Der er næppe noget mere nedslående sted end et herberg, en varmestue, et værested eller en af de frivillige organisationers spisesteder.

At få tilbudt en seng et sted er ikke det samme som at have et hjem.

Til sidst vil jeg endnu en gang takke for at du engagere dig. Bliv endelig ved at være ´håbløs impulsiv´ Der er brug for personer som dig i vores samfund, hvor de fleste efterhånden kun går op i at hyppe deres egne kartofler.

Glæder mig over du ser mig som positiv på kandu.dk, sådan vil jeg nemlig også helst opfattes. Jeg ser ikke nogen grund til at vi fortsætter denne private brevveksling, men det var som sagt rart at høre fra dig. Under alle omstændigheder løber vi jo nok ind i hinanden på kandu.dk som er et af de få steder jeg møder lidt intellektuelt mod-/medspil.

Ha´ en go´ dag og et godt liv.

Kærligst Henrik </MOLOKYLE>
[/code]

Mit spørgsmål i Sorg og krise, slettede jeg altså fordi, jeg syntes det gik for tæt på min eks-kærestes person.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-03 13:25

Jeg har netop modtaget en mail fra toupie, som bestemt ikke bryder sig om, jeg har gengivet hendes mail her. Jeg har skrevet en forklaring og en undskyldning til hende, så glem venligst at I har læst den.

Jeg er vist lidt ved siden af mig selv idag og tænker ikke rigtigt klart.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-08-03 15:13

hm...knald du et spørgsmål ud i sorg og krise alligevel, så kan vi fortsætte der...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-08-03 23:58

Til Molokyle

Der er en grund til at få mennesker er impulsive...nemlig som du selv skriver, at de fleste efterhånden kun går op i at hyppe deres egne kartofler....som du selv lige har gjort!!!

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-03 00:51

toupie -> Hvis du er fornærmet er du tilgivet. Hyppe egne kartofler...?? så vil jeg gerne have du forklarer dig nærmere.

Jeg bruger megen tid og resourcer på at hjælpe andre og tænker måske for lidt på mit eget ve og vel. Det giver bagslag. Når man så desparat søger hjælp selv; er det sidste man vil høre... : Du hypper jo bare selv dine egne kartofler.

Jeg brokker mig nemlig ikke, hvis du læser indenad. Jeg lægger blot fact's frem, som jeg ser dem. Jeg dømmer ikke andre. Dét er jeg slet ikke i position til.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-08-03 06:37

Øh...jeg er normalt ikke særlig emsig med hvad smalltalktrådene bliver brugt til, men denne handler altså om SMILEYES og skal ikke udarte sig til et skænderi om Molos følelsesliv.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-03 10:38

Skingur

Bare rolig, det kommer den heller ikke til ....men jeg ville da sætte pris på hvis du lukkede denne tråd.. du kunne evt. lave en ny tråd med samme emne, hvis du mener den skal fortsætte...

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-03 12:01

skingur> Denne tråd handler ikke om SMILEYS, læs din egen overskrift og 1. indlæg. Smalltalk udvikler sig ofte til noget andet.

toupie> Jeg kan godt forstå dig. Af samme grund sender jeg ikke personlige mails til en bruger, som jeg ikke kender.

mvh ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-08-03 12:54

Næææøøøøh - den handler om UNYTTIGE ting og sager - det må siges at være indholdet stadigvæk

Karina

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-03 13:33

Tak ans men jeg burde have forudset det - det er nemlig en af konsekvenserne ved at være så impulsiv...man bliver altid rodet ud i noget helt andet end tilsigtet - også derfor det er "håbløs" impulsiv...

Fnollerpige du har fuldstændig ret

// Toupie

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-08-03 18:37

mig, der var for hurtig...havde glemt den ikke handler om smileys, det er en anden tråd der gør det, sorry!!!! men vi kan da godt sige at jeg lukker den

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 26-08-03 18:38

Tak for svaret ivanovic1.