/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder denne sang....?
Fra : MarieLind
Vist : 2207 gange
50 point
Dato : 21-08-03 08:38

Hvad er det nu den hedder den der sang med jeg tror det er "danser med drenge" noget med..... Det kom som et chok, da hun forlod mig... Eller noget i den retning, for jeg skulle gerne bruge en tekst til den evt. også guitar noder. Jeg håber at i kan hjælpe mig ...

/<nus Marie.....

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 60 point
Dato : 21-08-03 08:45

Det er danseorkestret.
Nummeret hedder: Kom tilbage til mig.

http://www.gemmerweb.dk/guitar/Danseorkestret.doc

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 08:46

det lyder som thomas helmig?

"det kom som et chok da hun forlod mig, den dag hun sendte brevet til mig."

er det den?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-08-03 08:48

Næh Skingur, det er ham den bette Disney tegner der synger.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 08:55

ok.. det lød bare så helmig-agtigt!!!!!!!!
mvh Christina

(tegner han for Disney? Hvad hedder han?)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-03 09:02

Den hedder Kom tilbage til mig, og er oprindeligt fra Danseorkestret. Trommeslageren kom senere til Shubidua.
www.mfh.dk/shubidua/tekster/ktilbage.htm Her kan du se Shubiduas udgave.

mvh ans

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-08-03 09:07

tegnede! Gør det vist ikke mere.

Jørgen Klubien hedder han.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-03 09:20

Jeg har søgt lidt på nettet. Den hedder faktisk Kom tilbage nu. Her er teksten legart.dk/~okholm/svenskenkommer/lyrics/komtilbagenu.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-03 09:25

Det fungerede ikke. Men søg på www.google.dk danseorkestret"kom tilbage til mig" det 3. link giver dig teksten.

mvh ans

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-08-03 09:27

ans.....

Se ovenstående link!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-03 09:33

-> 3773

Sorry.

Men den hedder "Kom tilbage nu", men du fandt svaret.

mvh ans

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-08-03 09:59

Yearh, så godt den smuttede med navnet.

Søg på yahoo, så kommer der både det ene og det andet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-03 12:23

ans -> du glemte såmen bare http://

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-08-03 11:55

Er svaret ok Marie?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 12:09

Rolig 3773 Marie spurgte igår morges. Det kan være hun først logger på om en uges tid.

. /
|____……|/.~~~~~~´~``´~~~~~

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-08-03 12:19

Yearh, men jeg har efterhånden så uhyggelig mange der har fået svar, både fra mig og andre der ikke har reageret. Det er sgu lidt frustrende at svare pænt, høfligt (og hurtigt) på et spørgsmål, for sidenhen ikke at høre hverken kuk eller bøh.

>Marie, undskyld jeg jager med dig.

>Molekyle, hvad skal krusedullerne forestille?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 12:48

3773 -> Det er da en lystfisker. Der kom nok lige et mellemrum for meget. Prøver igen, nu jeg er her. Undskylder også herfra med smalltalken Maria.

. /
|____……|/.~~~~~~´~``´~~~~~

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : MarieLind

Dato : 23-08-03 11:39

Tak for svaret 3773.
Med det samme jeg gik ind på hjemmesiden kom sangen frem med akorder og det hele. Så det var ikke noget med at man skulle til at søge efter den.

Kommentar
Fra : MarieLind

Dato : 25-08-03 08:09

Jeg er ny her så jeg skal lige finde ud af hvordan det har dims virker så sorry 3773.... Men tak for at du har svaret på mit spørgsmål...........Takket