/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
anti virus pakke
Fra : tom34
Vist : 569 gange
50 point
Dato : 20-08-03 21:25

Hej gruppe
jeg skal ud at købe en anti virus pakke men står ligt på bar" bund om hvad jeg skal
kaste mig ud i og hvad er prisen på dem
hilsen Tom

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-08-03 21:45

Har altid brugt norton og synes, at det kører utroligt stabilt. Du kan købe norton - ca. pris 600 - 800 kr eller du kan købe en pakke med antivirus og firewall til omkring 200 kr/år hos TDC (hvis du har tdc internet)

Alternativ kan du jo vælge den gratis virusscanner, som jeg tidligere har skrevet tip om :http://www.kandu.dk/dk/tip/4825

Mvh Erling

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 20-08-03 21:52

Panda er også et godt program, efter min mening nemmere at finde ud af end Norton, du kan hente en gratis prøveversion her.: http://www.pandasoftware.com/download/
Panda har også en side hvor du kan scanne online, hvis du kommer i tvivl om du skulle have fået virus. http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

Panda opdatterer selv når du er online, og kan bestilles og hentes online for 300 kr for 3 år. Kan også bestilles med cd. Hvilket jeg selv foretrak.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 20-08-03 23:09

Hej stormfeldt
pandaen kan man ikke få den som købe pakke som norton

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 21-08-03 02:03

Jo da, jeg har købt den online, man skal bare bestille den med cd det gjorde jeg, jeg tror det er denne side du skal ind på http://www.tryus.dk/start.asp. Prøv lige den, den er vist nemmere at finde rundt på, og på dansk.

Stormfeldt

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 21-08-03 03:05

Hejsa
Stormfeldt har ret... jeg har nu kørt problemfrit med Panda Titanium i godt 2 år og så koster den ikke nær det samme, som de andre "store" navne. Hvordan klarer Panda Titanium sig mod McAfee og Norton? http://www.tryus.dk/panda.asp
Hos Try Us Aps på http://www.tryus.dk er prisen 295,- inkl. 3 års licens (gratis opdatering). Direkte link til bestilling er http://www.tryus.dk/bestil.asp?produkt=2
Som Stormfeldt er inde på, så kan du gratis afprøve programmet før køb, men som du sikkert kan se af teksten ovenfor, så er jeg Panda Fan
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 21-08-03 09:04

Du kan jo også være heldig som mig, jeg har TDC ADSL og fra det firma fik jeg tilbudt et virus program til 10 kr. pr mdr.
Det er et Norman program og der er altid gratis hotline hjælp, som er lette at få fat i, jeg synes det er billigt i forhold til at købe et program, og ingen virus har kunnet komme til min maskine i de snart 3 år jeg har haft Norman.
Jeg har før haft Norton , det synes jeg ikke var så let at finde ud af, jeg har også haft Panda, og det var et skide let program at finde ud af, og så var det billigt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-08-03 09:24

Hvis du vælger Antivir, som ikke tror jeg, har en firewall.
Zone-alarm har en gratis firewall, den kan du finde på
download.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-03 10:02

Hej tom34

Selv har jeg ikke den store forstand på alt det computertekniske, det overlader jeg til min søn(20 år).
Her i huset har vi Norton, og det fungerer perfekt. Norton opdaterer også når jeg er online. Hver dag, når jeg tænder for min computer kan jeg se at den er blevet opdateret for evt. virus.

Men det er svært at svare på, da brugerne har forskellig opfattelse af hvad, der er bedst.

Mht. panda/try us kan jeg se, at det er try us, der har markedsføringen af panda her i Danmark. Derfor "ja" i deres skema. Sådan er det med alle, der vil have solgt deres egne produkter. Konkurrence for hver en pris.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 21-08-03 11:37

Tak for svaret CLAN.
det var pandaen jeg har også selv hørt meget godt om den. Så du vandt i andre må få en anden gang, beklader
Tom

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 21-08-03 20:26

vedr norton er prisen 399 kr så jeg trækker pandaen til mig igen og tager norton fyren i IT butiken overbeviste mig for fuldskude.
Tom

Kommentar
Fra : LarsenUnlimited

Dato : 25-08-03 10:20

Norton har været de bedste i mere end 20 år til alt hvad der hedder system værktøj så hvorfor købe toyota corolla når man kan få en rolls royce til samme pris.
Jeg er ikke ansat hos symantec