/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Bøger... hvor skal man købe dem?
Fra : Mette117
Vist : 2314 gange
100 point
Dato : 20-08-03 21:21

Hejsa!

Jeg er lige begyndt at læse og skal selvfølgelig købe en masse bøger! Er der nogle der ved hvor man køber dem billigst?

Håber at I kan hjælpe

Mette

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-08-03 21:47

Nu ved jeg ikke, hvad du skal læse, men på de fleste uddannelsesinstituationer kan du jo rent faktisk ofte købe en stor del af bøgerne brugt på skolen til ca. halv pris....har du checket opslagstavlerne ??

Mvh Erling

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 20-08-03 21:59

Mette,

Hvad skal du læse og hvad har du brug for ?

Mvh
Helle

Accepteret svar
Fra : villum53

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-03 22:56

hEJ Mette,

prøv evt. www.saxo.dk - DE HAR NYE BØGER TIL DE BEDSTE PRISER. På hjemmesiden ligger forskellige pensumlister, som måske passer til dit nye studie.

ellers er WWW.PENSUM.DK et godt sted af sammenligne priser og finde ell. sælge brugte skolebøger til videregående uddannelser.

Kommentar
Fra : toon

Dato : 21-08-03 05:59

pensum.dk har en ganske god søge maskine der søger de større online boghandlere, men skal du have engelske bøger er whsmith.co.uk et af de billigste steder (denne side søges også af pensum.dk) og deres levering er i top, hvis man bestiller flere bøger, og de ikke lige har alle sammen på lager sender de bøgerne af flere omgange uden at det koster ekstra.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 21-08-03 09:15

http://www.bog.dba.dk/asp/main/main_logoff.htm?favorit=0¬esblok=0

dejligt link
brugte bøger i pæn stand!!!!
god fornøjelse med den nystartede uddannelse!!!

BECK

Kommentar
Fra : Noerholm

Dato : 04-09-03 16:15

Du kan også finde ingeniør-relaterede bøger på www.usedbooks.dk

Kommentar
Fra : honeymonster

Dato : 08-09-03 12:16

Hvis du skal starte på en økonomisk eller juridisk uddannelse, kan du med fordel melde dig ind i DJØF.

Prisen er så vidt jeg husker i omegnen af 120,- kvartalet. For det får du:

1 - 20% på alle dine studiebøger, der er udgivet af DJØF. Hvis du, som jeg, læser på et meget litteraturtungt studie, er det betydelige besparelser der kan hentes her.

2 - Kanonbillige forsikringer. Jeg mener prisen er 119,- kvartaler for en samlet husstandsforsikring, der dækker alle dine behov.

3 - Muligheder for at komme med i "Lærernes indkøbscentral" "Forbrugsforeningen" og andre favorable rabatordninger.

Jeg er selv Djøffer, og alene det jeg sparer på bøger, kan sagtens betale kontingentet.

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 27-10-03 19:39

www.Bogbazar.dk er en glimrende site at handle bøger. Ellers kan du prøve www.bogbiz.dk
God jagt!

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 27-10-03 19:40

www.Bogbazar.dk er en glimrende site at handle bøger. Ellers kan du prøve www.bogbiz.dk
God jagt!

Kommentar
Fra : Hboutrup

Dato : 06-12-03 17:00

Man kan låne de bøger man nu skal bruge på biblioteket og så er der mange trykkere som gerne kopierer den til dig meget billigt i forhold til den oprindelige pris. så får man jo selvfølgelig ikke det flotte original omslag!?
Og så støtter man jo godt nok heller ikke forlaget, men det er meget billigere!
Men det er op til en selv...

Godkendelse af svar
Fra : Mette117

Dato : 03-09-04 01:07

Tak for svaret villum53.