/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilken knallert(Scooter)
Fra : vandahl
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 20-08-03 21:03

Står og skal købe mig en scooter, spørgsmålet er så hvilken?
Har fået et godt tilbud på en Peugeot speedfighter.
Har tidliger hørt at reservedelene til peugeot er temmelig dyre og svære at fremskaffe!
Kort sagt er Peugeot et godt mærke at købe.
Jeg ønsker ikke at dette skal blive et emne hvor folk skal skændes om hvilken knallert der er bedst, men der i mod nogle ++/-- for peugeot!

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 60 point
Dato : 20-08-03 21:30

Jeg syntes en Peugeot Speedfight er en alt for fed scooter, isæt Peugeot Speedfight 2 Furious ! Og reservedele er altså ikke specielt dyre i forhold til mange andre mærker!

Tun er ikke noget problem hvis du ikke har planer om at disideret voldtune den!

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 21-08-03 22:15

jeg ville os mene at du skal slå til... det er en god knallert og peugeot er jo os kvalitet(for det meste)
men ellers så gik efter "store" mærker alsår nogen der er mange af for så er reservedelene for det meste billigere...(hvis det er det du gerne vil have

--zeck--

Godkendelse af svar
Fra : vandahl

Dato : 22-08-03 15:50

Det var jo det jeg ville vide, enten at alle ville skrive "KØB IKKE PEUGEOT" eller "KØB KØB" Tak for svaret