/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock nokia 3510
Fra : tZar
Vist : 609 gange
45 point
Dato : 20-08-03 18:11

Hvordan unlocker man en nokia 3510?
Jeg har købt en 3510 hos debitel, men har set at man kan få billigere mobil genne andre selvskaber, men nu kan jeg ikke bruge telefonen. Er det muligt at bruge et andet selvskab inden for de 6 måneder? Jeg har prøvet gratisunlock.dk men de koder de har kan ikke bruges.

/tZar

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 20-08-03 18:23

Du går bare ind på www.befriminmobil.dk. I løbet af kort tid får du en kode, som du selv indtaster på telefonen og VUPTI så kan den bruges med et andet sim-kort. Det koster kun 70 kr.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-08-03 18:27

Hej

Det lyder mest af alt som om du har tastet forkert, sorry. - det kan naturligvis lade sig gøre.

Duer det ikke, så prøv http://mobile.box.sk/showme.php3?hidedate=1&sortby=title&newsprj=nokia&newstype=software&id=5317

Alternativt er der stort set en eller flere i hver større by, som låser op for 50-100 kr (søg på nettet "unlock nokia xxxxby" eller kik i din lokale ugeavis).

JA- du kan godt bruge et andet selskab - du skal dog være opmærksom på, at du stadigvæk formentlig skal betale den faste afgift på dit eksisterende abonnement (du har formentlig købt en billig telefon med et fastlåst abonnement i 6 måneder) - men naturligvis: Kan du spare på minutprisen / sms, så gør det. Billigste pris pt.: Smarttalk.dk

Mvh Erling

Kommentar
Fra : bettepigen

Dato : 20-08-03 18:35

Gå dog ind på www.gratisunlock.dk der er det gratis:)

Eller ind på www.nokiaunlock.dk der er det også gratis:)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-08-03 19:02
Kommentar
Fra : bettepigen

Dato : 20-08-03 20:41

Jo men simlock.dk gør det ikke gratis, det gør de andre?

Accepteret svar
Fra : toon

Modtaget 45 point
Dato : 20-08-03 20:54

jeg er ved at være godt træt af alle de personer der mener de skal tjene kassen på andres dovenskab...
de folk der tilbyder at unlocke din mobil via email, hvordan er det lige de har gjort sig fortjent til de 75-100 kr for at unlocke en mobil.... faktisk har de bare klikket lidt rundt på indernettet og fundet et program som kan generere en unlock kode på få sekunder.
jeg fandt et stykke software som kan gøre netop dette, lige med undtagelse af nokia telefoner fra debitel, til gengæld er der en flink person der påstår at have mulighed for at låse disse op man skal blot poste på hans forum. Se det er hvad vi kan li'.....
http://www.unlockme.co.uk/dct4free.html
og nu vi er i gang, så er her også lige et link til en gratis wap provider med masser af links til gratis java programmer og andet godt til mobilen...
tagtag.com (desværre er sitet nede mens jeg skriver dette, men håber de vender tilbage snart)
www.wap41.com

Kommentar
Fra : joker

Dato : 21-08-03 00:05

Læs nu lige spørgsmålet rigtigt... Han vil have låst en telefon op, som er låst til Debitel. Du kan ikke finde nogen, som vil gøre det gratis. Du må op med pungen og betale de 70 kr. som det koster. Hvis du bliver ved med at prøve gratis koderne, så ender det med at telefon låser helt og så skal du sende den til en unlocker for at få låst den op.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : toon

Dato : 21-08-03 03:13

Der har jeg så lige en ting at sige...jeg har lige fået låst min debitel mobil op af den herre, postede på boardet, og vupti, 30 min senere var han klar med en level1 og en level7 kode til at unlocke min mobil, og efter lidt videre klikken gennem div forum lykkedes det også mig at anskaffe mig et stykke software som kunne generere præcis samme koder jeg havde fået på det board....

Og for at vise at det er muligt vil jeg opfordre folk til at sende imei (*#06*), model nr og selskab til mig og så vil jeg fremsende den level1 og level7 kode der skal bruges.
mail: toon11 (at) mailme.dk

Kommentar
Fra : tZar

Dato : 21-08-03 18:25

Tak toon det virkede på det forum.

Godkendelse af svar
Fra : tZar

Dato : 21-08-03 18:26

Tak for svaret toon.