/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sted i nordjylland
Fra : mickh
Vist : 624 gange
100 point
Dato : 20-08-03 14:13

Er der nogle, som kender et godt diskret sted at mødes med sin elsker/elskerinde i det nordjyske (hotel, motel, e.l.)?

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 20-08-03 14:33

lad nu være med at være utro, din klovn !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 20-08-03 14:36

Tja hvis du absolut skal er der jo mange muligheder i turistbrochurer,men som den forrige skriver - lad være. Har prøvet det og det koster mig dels nu børnepenge og dels en masse bekymringer på det psykiske plan. Jeg syntes også det var fedt og spændende, men i bakspejlet var det det egentlig ikke værd.

Mon ikke du skulle tage dit liv op til revision og hitte ud af om du vil den ene eller den anden.

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 09-10-03 11:15

Nu håber jeg ikke det er for at være din kone utro for så vil jeg helst ikke hjælpe dig, men men men - hvis det er for at komme afsted med din kæreste som du jo så kalder elsker/elskerinde så er Tversted kro absolut et sted der er værd at tage et weekendophold på, jeg var der selv med min nuværende kæreste/elskerinde for 8,5 år siden og det glemmer vi aldrig, det er en gammel kro - men der er sjæl og romantik