/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
bremselys
Fra : nielsbif
Vist : 581 gange
85 point
Dato : 20-08-03 10:02

mit bremselys har sat sig fast- altså det lyser konstant. men begge mine bremser er i hvor de skal være, og bremser heller ikke når jeg kører.
Hvad kan der være galt??
Og hvordan laver jeg det så?

Jeg har en cpi popcorn 30

Kommentar
Fra : risbjerg

Dato : 20-08-03 10:32

har du prøvet at tjekke ledningsnettet? min gamle gjorde det også så rodede jeg bare lidt med ledningerne og så virkede den.

Accepteret svar
Fra : thomse

Modtaget 85 point
Dato : 21-08-03 22:45

Kan kun sige: BREMSELYSKONTAKT... har også haft det samme problem, det er din bremselyskontakt du lige skal kigge nærmere på..

Kommentar
Fra : nielsbif

Dato : 22-08-03 13:36

hvor sidder denne bremseluskontakt??

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 22-08-03 14:10

Muhahaha....den sidder ligeved siden af bremsegrebet, den bliver trykket ind når du trykker i bremsegrebet

Godkendelse af svar
Fra : nielsbif

Dato : 20-02-04 13:12

Tak for svaret thomse.