/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
undlig problem med NHL 2002
Fra : Surf
Vist : 506 gange
30 point
Dato : 14-01-02 08:34

når jeg skal til at starte en kamp i NHL 2002 så går der lidt tid og så hopper den tilbage til windows igen . har det noget at gøre med grafikken jeg mener har det noget med at jeg har sætte grafikken helt op så der kommer for meget gradik på skærmmet eller er det cden der er galt med

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 40 point
Dato : 14-01-02 09:08

Hej Surf

Går ud fra at du har den sidste nye DiectX installeret. NHL2002 er jo et utroligt krævende spil,-så det kan meget vel være at du skal sætte Detaljerne i spillets indstillinger til Medium. Den bedste måde du kan finde ud af det på, er at prøve dig frem med indstillingerne,--også med lydeffekterne,-de skal måske også skæres lidt ned på.

MH
Vestergade

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 14-01-02 11:08

til vestergade

nej normal kan jeg spille hvis detaljer er sådan her
(--------------------- )
(-----------------------)
kan det være at det er fordi at jeg sætte den sådan her
(-----------------------)
hvis det er så sætter jeg den til normal igen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 14:35

Du kan jo bare prøve at sætte grafikken ned igen!

Ellers gå ind på spilproducentens hjemmeside og find den nyeste patch til
spillet, hvis der ikke er noget af det der virker så prøv evt. at køre en
windows update.

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:hJv08.19343$Zm5.1867562@news000.worldonline.dk...
> når jeg skal til at starte en kamp i NHL 2002 så går der lidt tid og så
> hopper den tilbage til windows igen . har det noget at gøre med
> grafikken jeg mener har det noget med at jeg har sætte grafikken helt op
> så der kommer for meget gradik på skærmmet eller er det cden der er galt
> medn
> compiler
> > fra .max formatet til .x formatet... Er der nogen kan give et tip om
> hvordan
> > jeg kommer videre?
>
> hej
>
> du kan godt vælge at bruge directx til at få grafik op på skærmen, men
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>