/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til ram2 - Uddyb venligst dette!!!
Fra : Franksp
Vist : 453 gange
1 point
Dato : 19-08-03 20:22

Hej ram 2

Uddyb venligst dette, da jeg ikke rigtigt forstår hvad du mener, og det jo bedst, at jeg selv ved hvad jeg mener, når jeg kontakter KanDu.

Citat
Sød smiley.

Fint nok frank. Gider du så ikke spørge dem samtidig, hvad reglerne for at bruge et konkret navn som falsk profil er??

Mvh
Ram

Hej

Frank

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 21:14

>Franksp.

Nåeee det. Det skal du bare glemme.

Det var i forbindelse med at zonker oprettede en falsk profil med mit navn som nickname.

Det er ikke i overensstemmelse med gængse regler for færden på nettet, men Briani tog det op med dem, og har fået svar fra Kandu, hvor de forklarede deres holdning til netop dette. Thats all.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 21:15

>Franksp.

PS.
Undskyld jeg ikke orienterede dig tidligere, men jeg havde faktisk helt svedt det ud.

Ram

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 11 point
Dato : 19-08-03 21:36

>Fanksp.
For fuldstændighedens skyld giver jeg dig lige en kopi af Kandu's svar til Brian, samt linket. Så er det nemmere at se hvad der skete.

Ram

http://www.kandu.dk/dk/spg/20727#191462

[citat]
Hej Ram2
Jeg kan lige fortælle dig,at jeg netop har modtaget et svar på den der email jeg sendte til Kandu
det er godt nok ikke meget de skriver
Men jeg kopierer lige svaret,så må vi se om du er tilfreds,ellers så sig lige til ??

Hej Brian

Tak, han er hermed fjernet igen.

Zonker må simpelthen være en meget bitter og ensom mand siden han gider at bruge så mange krafter på noget så latterligt.

Den med www..dk blev vi simpelthen nødt til, for det eneste manden gjorde var at promovere sig selv, og vi mener bestemt han har fået mange chancer herfra, men nu måtte det slutte.

Med venlig hilsen

Søren Jensen
(Servicemedarbejder)

Mvh Brian
[/code]

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 19-08-03 21:56

Tak for svaret ram2.
Lige et lille "tillægsspørgsmål" Jeg har prøvet at gi dig *****
Får du mere end det ene point?
Jeg er bare nysgerrig.

Din KanDu ven
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-08-03 22:00

Ram2

Du kan skrive til mig på franksp@jubiipost.dk
Det glemte jeg at oplyse, eller du kan gå ind på

http://www.franksp.k-nettet.dk/main/frontpage.asp?wid=3256

og skrive i min gæstebog. Jeg synes det er hyggeligt, når nogen "gider"

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 22:10

Hej Frank.

Nej man får ikke flere point fordi der gives mange stjerner. Det er vel nærmest en tilkendegivelse af, hvor tilfreds spørger er med et svar.

Jeg havde din mail adr. i forvejen, og vil selvfølgelig bruge den, hvis vi skal have hemmeligheder om Kandu

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 20-08-03 01:33

Tak skæbne gik det alligevel så vidt med zonker???!

Nå, der kan man se!

God jul!
JanneP