/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Fiberkapsler
Fra : bauchmann
Vist : 2321 gange
150 point
Dato : 19-08-03 19:17

På tv har jeg set, at man kan købe kapsler der indeholder frugt og grøntsagsfibre. Er der nogen der ved hvem der forhandler dem?

Torben

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-03 19:37
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-03 19:46

Jeg var vist lidt hurtig, for jeg kan ikke finde nogen kapsler på den side.
Emesen.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-08-03 22:14

Mon det ikke er dem her, du søger :

http://www.newnordic.com/biodrain%20dk.html

Mvh Erling

Kommentar
Fra : thf1977

Dato : 20-08-03 15:44

Jeg har købt nogle som kort og godt hedder "Vitalia Frugtfiber", produceret af Dansk Droge - det er et ganske almindeligt kosttilskud, som jeg mener jeg fandt i et ISO supermarked.. Der er 240 tabletter i en pakning og det var vist ikke engang særlig dyrt. Tilmed er slankevirkningen (ifølge TV2 Nyhederne) dokumenteret - hvis det er det man er ude efter

-Thomas

Accepteret svar
Fra : thf1977

Modtaget 150 point
Dato : 20-08-03 19:02

Tilføjelse til mit sidste indlæg: Ikke købt i ISO, men for 42,50 i Føtex..

-Thomas

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 20-08-03 19:30

Hej
Tak for indlæggende. Grunden til mit spørgsmål er, at jeg ikke spiser frugt og grønt. Så vil det jo være dejligt bare at kunne tage en kapsel.
Torben

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 23-09-03 21:21

Tak for svaret thf1977.
De omtalte fiberkapsler kunne ganske rigtigt fundet i Føtes.