/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internt mappe/ txt /kopi/ program
Fra : Manse9933
Vist : 525 gange
500 point
Dato : 19-08-03 16:07

Hej alle susammen
Jeg havde engang et program(sådan begynder alle eventyr)som kunne kopierer
den skrevne txt inden i mine mapper,altså navnet på mappen og software navnet
på de programmer der ligger inden i mapperne,til clipboard,og så vidt jeg snusker kunne man også kopiere en mappes genvej i mappetræet til clipboard (dovenskab)nu kan jeg ikke komme i tanke om hvor jeg tiltuskede mig dette program,er der nogen der har en ide om hvor jeg kan anskaffe dette software eller et der har samme egenskaber,så vil jeg være taknemmelig,helst freeware.
Manse9933

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 19-08-03 16:18
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-08-03 16:37

prøv her.. www.tucows.com

mikael

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-08-03 17:12

lengberg:det var ikke lige det jeg tænkte på,det skulle helst være et internt
program,uden andre funktioner, så som Weather browser og sådan
noget.
mikael_hanna:Jeg har,næsten alle software sider som kan tænkes i mine foretrukne,men mit problem er at jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal søge efter
,det må være noget med txt editor program,eller der omkring,derfor stiller jeg
spørsmålet her,og håber på at en eller anden er faldet over det omtalte software eller noget der ligner på sin vej rundt på nettet.
Ellers tak,til jer begge.
Manse9933

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 19-08-03 17:16

Hey de problemer har man mange af prøv at downloade et program med huskeseddler jeg kan bare ikke huske navnet men det er nok let hvis du lige slår huske seddel op og søger på download huskeseddel (engelsk) jeg ved godt det er lidt irriterende at få at vide når man prøver på at få et svar på et andet spørgsmål

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-03 17:30
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-08-03 17:33

Jeg har en dawnload maneger som husker alle programmer som jeg har hentet
på nettet og som jeg så kan dawnloade igen som det passer mig uden at åbne
min browser,men man må slette nogle af dem en gang imellem,når man når op på over tusinde programmer i sin maneger så må man rydde lidt op i dem,ellers så
bliver det uoverskuligt,det program jeg omtaler er desværre røget på den
bekostning,overskulighed.
Manse9933

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-08-03 17:52

hmmmmm......... aner ikke helt hvad du søger men prøv en af dem her..!

http://www.tucows.com/fileexplore95_default.html

Mikael

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-08-03 18:07

emesen:ved du om det kan kopiere i xp interface mapper o.s.v,jeg har notTap
ligth som har overtaget notpad's rolle og som man kan sættes som past board
(clip board)i system tray,med det kan jeg kopierer ubegrænset antal dokumenter
og ,gemme som, eller auto,men det kan ikke kopiere i mapper o.s.v
det skulle helst kunne kopiere,f.eks.navne i mappe/mapper så som navn.exe,
navn.txt mappe.navn,navn billeder,navn,genvej (måske i mappe træet)hurtigt
uden man skal skrive det ned manuelt,ellers kan man bare højre klikke på filen
omdøb,så er det markeret og så kopier,så klikke ved siden af mappen så det vender tilbage til original igen.

Manse9933

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-03 18:32

Pas - jeg må desværre melde pas - det er lidt udenfor mit vidensområde.
Men jeg syntes ikke at de 3 programmer absolut ligner det du omtaler, men som sagt så må jeg vist melde pas.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-08-03 18:47

okay,jeg ved det findes et sted derude,jeg har haft et før,så det må findes
et eller andet sted,eller et der ligner,jeg plejer selv at være god til at
finde de programmer jeg har brug for,men dette giver mig grå hår(flere end jeg
har i forvejen)så vidt jeg husker var det et program der blev en del af højer
klik menuen en shell, dll, fil.

Manse9933

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 500 point
Dato : 20-08-03 11:28

Jeg prøver lige igen: http://www.creativelement.com/powertools/#download
Det kan bl.a det her-
Copy file and folder names to the Clipboard - Right-click one or more files or folders and select Copy Filename to copy their names and full paths to the Clipboard.
Copy file contents to the Clipboard - Right-click a text or graphics file and select Copy File Contents to copy the file to the Clipboard without opening it.
Copy folder listing to the Clipboard - Right-click a folder and select Copy Folder Listing to copy a list of the filenames of the items inside (with details) to the Clipboard.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-08-03 11:53

lengberg N/A:men dit link gav mig en ide om vad jeg skulle søge efter>
(Copy file and folder names to the Clipboard)så jeg fandt det program
jeg har søgt efter så længe,så du får point's.
http://www.webattack.com/get/filetargets.shtml
Det var det jeg havde før,så tak for en lys ide.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 20-08-03 11:55

Tak for svaret lengberg.
Fet mand

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-08-03 11:57

hvor dum kan man være

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 20-08-03 12:06

Allerførst tak, men det har jo ikke noget med dumhed at gøre, jeg kender godt det med at fare rundt på nettet efter noget bestemt-hva f... er det nu det hedder, og til sidst kører det bare rundt i kasketten af en, og man kommer mange "sjove" steder hen.
lengberg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-08-03 12:22

Ja på ens vej rundt på nettet for at finde noget bestemt,så løber man ind
i mange andre gode brugbare ting,jeg fandt også en lidt mere simpel udgave
http://www.webattack.com/get/sendtotoys.shtml

Manse9933(så en tanke torsk da)
Jeg sammler på dovenskabs programmer,nu er der efterhånden ikke noget
som jeg kan udføre med et par klik med musen, på min pc.
Hvorfor lave mere arbejde end nødvendigt