/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kun svar fra piger!
Fra : M8M
Vist : 949 gange
10 point
Dato : 19-08-03 15:42

Jeg er en mand i kød og blod.
Og jeg (og alle andre mænd jeg kender) nyder godt af at se dejlige kvinder valse hen ad fortovet, eller på stranden i bikini og på internettet og modelfotos osv. osv..
Og til tider tror man at man er i himlen, fordi det til tider er for godt til at være sandt at kvinder er så dejlige.
Det er næsten for meget nogengange. Men alligevel er det helt klart en af de bedste ting ved at leve.

KMit sprgesmål er så:
Hvad har kvinderne så af små ting og sager (store ting) som kan måle sig med vores passion for kvinden?
Jeg ved at de fleste hvis ikke alle kvinder ikke er så visuelle som os mænd. Og det er da ikke sjældent man hører en kvinde sige at en stripper ikke behøver at smide sine boksershorts fordi en mand helt nøgen ikke er så køn. I ved sikkert godt hvad jeg mener.
Men der må da være et eller andet i jers liv hvor i stopper op, og takker gud for det mirakel han har skabt i form af kvinden, eller for jeres vedkommende Manden.
Men på hvilken måde.
Har spurgt nogle veninder, de siger bare at de ikke ved det.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 19-08-03 15:51

Jeg kan helt tilslutte mig ovennævnte, og glæder mig til at se nogle kvindelige svar!

ole

Accepteret svar
Fra : Vix1

Modtaget 20 point
Dato : 19-08-03 16:18

Jamen ... jeg takker gud hver dag for de skønne mænd han har skabt...dette især når jeg:
Ser en fast røv i et par gode bukser
Tager fat om en veltrænet overarm
Ser grå totter i mænds hår på brystet..
Ja det bobler af fryd i mig når en mand en bare ok krop og et sexet ansigt passerer mig på gaden- mænd er kunst og kunst skal nydes!!!!!!!

Og jeg er sikker på at jeg er mærmest himlen når jeg kan spotte den sexede atletmuskel ( den skrå ved hoftebenene) som nogle mænd er så heldige at besidde

Tror ikke at det er så forskelligt- ikke hvis man har et tæt forhold til ens instinkter..

Vix1,,,,

Kommentar
Fra : hansi.christiansen

Dato : 19-08-03 17:11

kom igen skønne kvinder ! vi vil gerne læse flere komentarer fra jer!

Kommentar
Fra : 888

Dato : 19-08-03 17:59

Kan helt klart tilslutte mig det med "atletmusklen"
Men er da ret overbevist om at kvinder også nyder at sidde og kigge på skønne mænd (og mener ikke kun yderst veltrænede mænd) mænd i det hele taget....lækre smil, numser, kindben, brystkasser og så videre! Jeg gør ihvertfald :c)
Det er da også praaagtfuldt at småflirte med fremmede på gaden, lige kort, eller stikke dem et ekstra lækkert smil...det kan da sagtens rede min dag :c)

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 19-08-03 19:38

Nu skriver du om kvinder har en passion på lige fod med mænd, der tiltrækkes af kvinder der er letpåklædt og, lidt strip må der også gerne være..

Men for mit eget vedkommende må manden hellere end gerne have noget på øverste etage.. Og så gør det da heller ikke noget at han har en grøn mili uniform på... *B* (Er sikker på at min mor nu finder ud af hvorfor at jeg er gift med en soldat for 2. gang nu) *GH*

Men også det at man vender sig om og kigger på sin egen mand og mærker et sug i maven, lige som den første gang man så ham, og at se ham (godt nok har en mave men what the heck jeg er selv skyld i at han har den) stå op om morgenen, og bare det at jeg ved han er min er nok til at sætte sindet i kog hos mig..

Men det var lige det fra mig...

Anni

Kommentar
Fra : TomWaits

Dato : 19-08-03 21:45

mmm... Det bedste jeg kan forestille mig, er en ældre herre med pondus, selvsikkerhed og gråstængt hår. Ja, til atletmusklen. Men den skal være indhyldet i et indbydende lag hud (læs; delle)... Trækker denne mand i jeans og bar overkrop, er jeg solgt. Sveder han lidt, efter at have udført hårdt, fysisk arbejde, takker jeg, ved Gud, skabelsen af det modsatte køn. Drillende, flirtende øjne, der vidner om kløgt, vid. mmm...
Og ingen af disse guddommelige, fysiske fortrin kan tænde mig, hvis ikke der er intelligens bag...

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 19-08-03 22:56

hmmm. Ok, jeg tror at mine 16 årige veninder bare mangler lidt erfaring så.
Kan høre at i ikke går glip af noget alligevel*G*.

Men jeg er ny herinde og vil nu gerne give point.
Men der var jo flere der svarede..
Hvad gør man så?

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 20-08-03 05:48

M8M
Du vælger simpelthen den besvarrelse du mente var bedst....

Godkendelse af svar
Fra : M8M

Dato : 20-08-03 14:34

Tak for svaret Vix1.

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 20-08-03 14:34

Tak til jer andre også.....
Men kun en kan jo få point.