/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hej
Fra : Bragesvej
Vist : 289 gange
1 point
Dato : 19-08-03 15:17

Jeg vil bare lige side det er en fantatisk hjemmeside i har her, jeg bruger den hver dag
Til tider er den dog lidt langsom, men det er til at leve med, forsæt det gode arbejde.

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 11 point
Dato : 19-08-03 15:37

Hej Bragesvej

Enig o.-)

Men jeg tror nok, at hvis du vil takke kandu, skal du sende dem en mail,
for jeg er ikke sikker på, at de læser indlæg her på siderne.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 19-08-03 15:38

Hov
o-:)

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 19-08-03 15:41

Det var jeg ikke særlig god til

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 06-09-03 13:44

Tak for svaret Mone.