/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Windows 2000 og Voodoo 3 2000
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 530 gange
54 point
Dato : 13-01-02 19:54

Hejsa!
Jeg har for et stykke tid siden installeret windows 2000 på min computer. Problemet er nu, at systemet ikke kører optimalt med mit Voodoo 3 2000 grafikkort. Windows 2000 kan kun give mig driverne til voodoo 3 3000, og dette resulterer i at jeg ikke kan spille mange af mine spil. Jeg har prøvet alt hvad der står i min magt insklusivt at hente nye driverer på 3dfx.com, men intet lader til, at mit gode gamle voodoo-kort vil kører optimalt igen, med mindre jeg geninstallerer windows 98, hvilket jeg mener er et skridt i den forkerte retning! Hvis der er nogen der kan hjælpe mig bliver jeg meget glad! Jeg har desværre ikke så mange points at dele ud af, men håber at I vil hjælpe alligevel!

Accepteret svar
Fra : hotpop

Modtaget 64 point
Dato : 13-01-02 20:20
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-01-02 00:26

"Emanuel_Rose" <Emanuel_Rose.news@kandu.dk> wrote in message
news:RAk08.14072$aS.1919995@news010.worldonline.dk...
> Hejsa!
> Jeg har for et stykke tid siden installeret windows 2000 på min
> computer. Problemet er nu, at systemet ikke kører optimalt med mit
> Voodoo 3 2000 grafikkort. Windows 2000 kan kun give mig driverne til
> voodoo 3 3000, og dette resulterer i at jeg ikke kan spille mange af
> mine spil. Jeg har prøvet alt hvad der står i min magt insklusivt at
> hente nye driverer på 3dfx.com, men intet lader til, at mit gode gamle
> voodoo-kort vil kører optimalt igen, med mindre jeg geninstallerer
> windows 98, hvilket jeg mener er et skridt i den forkerte retning! Hvis
> der er nogen der kan hjælpe mig bliver jeg meget glad! Jeg har desværre
> ikke så mange points at dele ud af, men håber at I vil hjælpe alligevel!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Besøg www.voodoofiles.com

Martin.