/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tilbagetrækning af spørgsmål
Fra : TineBlach
Vist : 354 gange
1 point
Dato : 19-08-03 12:24

Jeg har spurgt om instumental til nogle sange som jeg skulle have brugt til en fest i Lørdags. DVS at svaret ikke længere er aktuelt. Kan jeg nu fjerne mit spørgsmål og på den måde gemme mine point til et andet spørgsmål ?

Tine

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 19-08-03 12:26

Hvis spørgsmålet er besvaret kan du ikke gøre andet en at dele dine point ud til det bedste svar.....Hvis ingen har svaret kan du slette spørgsmålet.......

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 12:28

Ja, hvis ikke der er nogen, der har svaret på det, ellers nej.

Kommentar
Fra : TineBlach

Dato : 19-08-03 12:30

Men er mine 264 point så låst fast på et svar som jeg endte med ikke at kunne bruge ?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 12:35

Ja, hvis dit spørgsmål er forsøgt besvaret

Hvad hed dit spørgsmål??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-03 12:36

Hvis der er bare en, der har svaret kan du ikke få dine point tilbage.

mvh ans

Kommentar
Fra : TineBlach

Dato : 19-08-03 12:40

Det hed hvem kan hjælpe med instrumental til : Kære lille mormor & Her kommer mutter. Jeg fik tilsendt en fil på kære lille mormor men kunne ikke åbne den på min pc. Svareren nølede lidt med sine svar om at hjælpe mig med at åbne filen. Således syntes jeg jo ikke at han helt fortjente alle points men på den anden side vil jeg da hellere give ham dem end at de går tabt , hvis det er det i siger ?? Han prøvede da.
Tine

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-03 12:42

Jeg har lige set på dit spørgsmål.
Der er 5 indlæg, så du får ikke dine point tilbage.
Du kan vællge at lade det stå ubesvaret eller acceptere et af svarene.

mvh ans

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 19-08-03 12:44

Hvordaan sletter man spørglsmålet, og hvordan bliver afgjort hvor mange point man får når der er en der køber en´s
spørglsmål, nogen gange får jeg 2 point andre gange 5 point?

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 11 point
Dato : 19-08-03 12:47

>tineblach.

Faktisk køber du ikke et svar. Du køber retten til at stille et spørgsmål, og du bestemmer oven i købet selv prisen. Når du har stillet spørgsmålet er du låst, så snart blot en har besvaret dit spørgsmål. Dette uanset om du overhovedet får nogle svar du kan bruge.

Under andre omstændigheder kunne du lade spørgsmålet stå åbent, indtil du fik et svar du var tilfreds med, men netop i din situation, er det jo øjensynligt ligegyldigt hvad der senere måtte komme, og du kan derfor lige så godt lukke, og give dine point til den du synes der har fortjent dem bedst.

Og til en anden gang, du behøver ikke at starte med så mange point.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 12:48

> Bragesvej

Du får 10% af spørgsmålets hovedstol - højest 5 gange

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 12:49

Hovedstol = Vrøvl

De point der var sat på spørgsmålet

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-03 12:50

-> Bragesvej

Sletning af spørgsål kan kun ske, hvis ingen har svaret. Du går bare ind i dit eget spørgsmål og sletter det.

Køb af svar er afhængigt af de point, som er blevet sat på højkant.

mvh ans

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 19-08-03 12:50

Tak for svaret

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 12:57

>Kære ans

Bragesvej spørger:
[citat]
hvor mange point man får når der er en der køber en´s
[/code]

Du svarer:
[citat]
Køb af svar er afhængigt af de point, som er blevet sat på højkant.
[/code

Bragesvej bliver jo ikke meget klogere at dit svar - Er det ikke rigtigt??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : TineBlach

Dato : 19-08-03 13:00

Tak for alle jeres hurtige svar som har gjort mig klogere på systemet
og jo næste gang må jeg lade være med at give så mange point til
et svar, men jeg var desperat.
Point hilsner til alle

Tine

Godkendelse af svar
Fra : TineBlach

Dato : 19-08-03 13:02

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 13:12

>Tineblach.

Hvis du er desperat en anden gang så bare skriv det. De fleste aktive brugere på Kandu går normalt ikke så højt op i det med point. (Tror jeg)

Men nu vil jeg frydefyldt føje endnu 1 + 10 point til min sjældne samling

Og lige til Bragesvej> Jeg får ikke 10 % hvis nogen køber dette svar, når det er lukket, men 100 % (dog stadig højest 5 gange) + 10 point for hurtigt svar, som Kandu giver.

Det er den rene pointfest

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 13:14

Lidt vrøvl. Kandu-tillægget på 10 point får man kun 1 gang.

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-03 13:20

ram2

Det må du da spørge Bragesvej om.

Når han skriver at nogle gange får han 2 point andre gange 5 point, så er det da afhængigt af hvor mange point, som han har sat på højkant, for at få et svar.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 13:23

Ja.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-03 13:34

ram

Jeg tror at du får 10 point for at have svaret(accepteret svar) inden for 1 time.
Det får man hver gang et svar bliver accepteret inden for en time.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 13:42

Ans.

Det er rigtigt Ans, det var det jeg skrev her kl. 13.12:

[citat]
+ 10 point for hurtigt svar, som Kandu giver
[/code]

Der skulle måske have stået: "For svar som afgives inden for en time efter at spørgsmålet er stillet, og senere accepteres som svar af spørgsmålsstiller.

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-03 14:31

Hej til klogerne.!

Ram hvor har du den der "Til lykke" fra

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-03 14:31

Hej til klogerne.!

Ram hvor har du den der "Til lykke" fra

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 14:46

Det er den sidste Fnolle er nedkommet med.

Syntax = Firkantet parantes start - slut med tillykke inden i.

Mvh Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-03 15:25

Hej Ram Det prøver jeg

[til lykke]

Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-03 15:27

ØØØØØØØØØØØØØøøøøøVVVVVVVVVVVVVVvvvvvvvvvvvvv

Påen igen

[-tillykke]

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 15:29

Ibasa

Rooooolig nu

Prøv at gå ind i !Kom godt igang" kolonnen yderst til venstre, og tag så det nederste link. Der kan du finde den rigtige syntax. Jeg ved ikke lige hvad der går galt, men det kan lade sig gøre. er jo bevist

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 15:30

Nåååååe jo. Du må sgu ikke lave ophoild i ordet parantes tillykke parantes

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-03 16:19

Hej Ram din

Nu er det printet ud så vi får se nu om det virker................

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-03 16:20

YYYYYYYYYYYYYYYYyyEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 16:22

Så kører det.

Du kan jo osse tage en kopi på pc'en, og lægge den et sted du hurtigt har adgang til, så er den altid ved hånden. Alternativt kan du bare lære alle syntaxerne udenad

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-03 17:52

->ram

Hvis en bruger køber sig til svar i denne tråd, så er det da spørgeren og ikke svareren, der får point.
Læs hvad du selv skrev kl. 13.12

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 18:03

>Ans.

Du har fuldstændig ret. Undskyld

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-08-03 18:18

Og lige til Bragesvej

Jeg skrev 13.12:
[citat]
Jeg får ikke 10 % hvis nogen køber dette svar, når det er lukket, men 100 % (dog stadig højest 5 gange) + 10 point for hurtigt svar, som Kandu giver.
[/code]

Det gik for stærkt, hvilket Ans' skarpe øje afslørede

Det er selvfølgelig spørger der får % af købte svar. Det jeg egentlig ville sige var, at når spørgsmålet er sat til 9 point eller mindre, får man ikke 10 %, men 1 point, hvilket jo altid vil være mere end 10 % af det sp. der er sat til 9 point eller derunder, og stadig kun 5 gange. Holda da kæ..op nu blev det vist indviklet, men sån' er det

Håber det rettede den ud.

Mvh
Ram