/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
jonas
Fra : tom34
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 19-08-03 12:13

Hejsa gruppe
jeg ved ikke hvordan jeg skal starte men jeg er en fyr på 32 år og har ikke set min søn siden 1998. der gik altting galt i 98 min kontakten til jonas røg sin en tur og huset blev solt den gang plus så meget andet, Men igår ringe telefonen ved mine forældre og en stemme sage hej farmor jeg er Toms søn jeg vil gerne se min far.Hvordan skal jeg forholde mig til jonas jeg føler jeg har gjort ham ondt ved ikke at opsøge ham og hvordan kan man gører det godt igen.
mvh Tom

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-03 12:26

Du kan gøre det godt igen ved at sige ja til den invitation, som du har fået fra din søn.

Nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er. I første omgang synes jeg at du skal ringe til ham. Dernæst kan du aftale et møde med ham. Det første møde bliver måske ikke det bedste, men det skal du ikke lade dig slå ud af.

Har han haft løbende kontakt til dine forældre?

Det lyder også som om du har haft dårlig samvittighed.

Jeg tror at det på længere sigt vil blive til glæde for jer begge.

mvh ans

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 19-08-03 12:46

ja dårlig samvittighed det kan du bande på jeg har og nej han har ikke haft kontakt til mine forældre . så JEG ved ikke hvorfår han kommer til os nu,det er med stor glæde fra vores og MIN side at han vil have kontakt til mig. Jonar er ca 9 år nu så vi har godt og vel 7 år at indhente DET ER MEGET. Jeg skal nu nok ta"mig skylden for de 7 år for at jeg ikke holdt kontakten oppe med han, bare han vil tilgive mig for jeg havde en grund til det den
gang
mvh Tom

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 19-08-03 13:03

tom34

Du skal tage kontakt til din søn. En dreng på 9 år har brug for sin far. Der er da en grund til at han vil se dig. Det er de færreste i den alder, der søger efter en forælder. Måske har hans mor også en finger med i spillet.
Det er jo for mig ikke til at vide hvorfor kontakten har været afbrudt og nu ønskes genoptaget.

Men husk lige på at det mest værdifulde, man kan få her i tilværelsen, er ens eget barn.

Tag en snak med din søn. Han er gammel nok til at kunne forstå noget det der er sket tidligere.

Du vil senere hen have det endnu mere dårligt med din samvittighed, vis du ikke griber chancen nu.

Held og lykke med mødet mellem dig og din søn.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 19-08-03 13:13

Tak for svaret ans.
jeg vil gøre alt for den lille fyr fremover også at han har en rigtig far

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-03 13:25

Det glæder mig Tom.

Jeg vil ønske ,at det nu lykkes for jer at få nogle gode timer/dage sammen.

Jeg er sikker på at din søn bliver glad for at få en far. Så kan han sige til sine venner: Se det er min far.

Held og lykke begge to.

mvh ans

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-08-03 15:09

Hej Tom

Jeg tog kontakt til min far da jeg var 36 år..han blev også overrasket over at jeg kontaktede ham..han har også haft dårlig samvittighed over at han ikke har kontaktet mig tidligere, men blev meget lykkelig over at jeg gjorde.
Vi har ikke den samme samhørighed som en far og datter ville have hvis de havde kendt hinanden altid...men vi har det dejligt og hyggeligt sammen når vi er sammen.
Du, derimod, har jo chancen nu, til at nå at opbygge denne samhørighed, så skynd dig at tage den hånd han rækker ud!! Du vil aldrig fortryde det.
Jeg ved godt hvor svært det er, at komme over en dårlig samvittighed, men når du først har taget springet, undrer du dig over hvorfor du ikke gjorde det før!!
Mange tanker og held og lykke med foretagenet..lad os høre hvordan det gik??

Sus

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 19-08-03 16:42

jeg skal nok skrive om hvordan det gik og så er jeg MEGET glad for den opbakning det har givet. jer sider også og tænker på gud ved va" andre folk går og tror når de ser hvad jeg skriv til at state med, men der skulle bare noget UD og dele glæden med andre OG MIN KONE
mvh TOM

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-08-03 21:53

Hej tom34

Jeg har lige set at du har skrevet et nyt spørgsmål, som jeg intet aner noget som helst om.
Skal du ud og fiske med din søn? Det lyder da bare så hyggeligt. Har du talt med ham?
Samtidig glæder det mig at din kone, som sikkert ikke er mor til din søn, tager det positivt.
For nylig var der et indlæg fra en fraskilt far, som nu skulle have sin søn boende, men hans kone ville ikke gå med til det. Han valgte sin søn.
Jeg glæder mig meget på på Jeres vegne.
mvh ans

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 20-08-03 23:22

TIL ans du kan gøre mig en stor stor tjenste at gi" mig din mail så vi kan skrive sammen,
der skal meget til før jeg får tillid til andre via net"men det har du gjort godt .Det hele skal ske på lørdag og vi har så også lovet hans mor at tage rolige til at starte med for hans skyld. PS nu har du vel ikke set min diskotion på computer siden
med venlig hilsen far TOM

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-03 19:23

Hej tom34

Jeg har den holdning, at jeg ikke giver min private e-mail adresse til personer, som jeg ikke kender.

Da jeg læste dit spørgsmål vedr. fiskestang, læste jeg de spørgsmål, som for mit vedkommende var blevet accepteret som svar. Derfor kan jeg skrive til dig, og du får en e-mail fra kandu om at der er kommentar til dit spørgsmål. Når du skriver til mig får jeg ikke mail fra kandu om at du har skrevet. Jeg ser det kun når jeg går ind i dette spørgsmål.

Jeg håber stadig at på lørdag bliver en god dag for Jer. Som jeg tidligere skrev er første gang måske ikke det bedste. I skal jo lige lære hinanden at kende efter så mange års adskillelse.

God week-end ønsker ans

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 21-08-03 20:07

øv øv det havde jeg nu håbet på at få din mail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-03 20:22

Du kan jo give mig din mail, så jeg kan skrive til dig.

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 21-08-03 20:31

det er tom.erngaard@stofanet.dk der ud a"la la la