/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvad er det bedste at ....
Fra : roots
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 19-08-03 11:52

Hej alle
Jeg ved godt der er mange sørgsmål ang. import af motorcykel, men jeg kan ikke rigtig finde noget om hvad man lige skal spørge efter når man vil købe en cykel i tyskland.
Man ringer til sælger og spørger efter ??
Det skal lige siges at jeg har ikke købt en kværn i udlandet før :)
Jeg håber der er en eller anden som har prøvet det før og som har lyst til at fortælle lidt om hvad der er bedst at spørge efter når man kontakter sælger..

Mvh.
Thomas

Accepteret svar
Fra : trofazt

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-03 15:42

Hejza Thomas !!

En rigtig god hjemmeside, hvor der er mange mc'er til salg er www.mobile.de

En god ting er at finde nogle steder der ligger rimelig tæt på hinanden, så du har flere valgmuligheder !!
Ellers er det bare samme fremgangsmåde som herhjemme. Stand, km, skade, service, dæk, kædekit osv.

Få sælgeren til at maile eller sende billeder af den fra alle vinkler !!

Mvh.
Carsten

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 24-08-03 16:49

Hejsa Thomas

Som Carsten anbefaler kan jeg også anbefale www.mobile.de der har jeg købt ekstremt mange af mine motorcykler blandt andet min nuværende Yamaha R6 og Yamaha R1 og i onsdags hentet vi min brors Ducati 916. Dog vil jeg sige du skal være en del effaren hvis du skal ned og hente en og få den hjem og blive vuderet billigere. Nu er vi pro MC kørere og derfor kender tricksne og det hele til vuderingen, for ellers bliver det hurtig dyrt ! Hvis du køber en i udlandet med analog speedo kan jeg kun sige: Shhh..... juster tælleren nogle 1000 kilometer ned, det hjælper ved vuderingen, hehe.. =)

Skriv hvis du har flere spørgsmål

Mvh

Thomas - Andersen & Martini

Godkendelse af svar
Fra : roots

Dato : 25-08-03 16:02

Tak for svaret trofazt.