/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Red Faction
Fra : SH1986
Vist : 893 gange
5 point
Dato : 13-01-02 19:40

Jeg har lige installertet XP på min comp og nu når jeg går ind og spiller red faction, er det som om det køre i konstant slowmotion eller bare meget meget langsomt. Og da jeg havde Win 2000 PRO på min comp virkede det helt fint, og mine instillinger er de samme som den da jeg kørte 2000, og jeg har også prøvet at ændre i instillingerne i XP men det hjælper ikke. Hvad skal jeg gøre ???? Og en ting til hvis der er nogen der ved hvor man kan finde nogle bots til red faction så skriv også lige det på TAK

Kommentar
Fra : SH1986

Dato : 13-01-02 19:42

Min PC har diise ting:

Processor: AMD Athlon(tm) XP 1800+ 1.5 GHz
Math Support: Present
BIOS: VIA694 - 42302e31 Award Modular BIOS v6.00PG, 09/26/01
Bus Type: PCI, ISA, USB
Ports: 1 Parallel, 2 Serial
Memory: 768 MB (12% Utilized)
Floppy Disks: 1,44 MB
Hard Disks: 38,34 GB
Multimedia: Sound, CD-ROM
Video: 800 x 600 in 64K Colors, NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Ver. 6.13

< Operating System >
Windows: 5.1 (Build 2600)

Og det havde den også da jeg kørte 2000

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 19:48

Har du installeret OpenGl drivere?

"SH1986" <SH1986.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Onk08.14064$aS.1918509@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige installertet XP på min comp og nu når jeg går ind og
> spiller red faction, er det som om det køre i konstant slowmotion eller
> bare meget meget langsomt. Og da jeg havde Win 2000 PRO på min comp
> virkede det helt fint, og mine instillinger er de samme som den da jeg
> kørte 2000, og jeg har også prøvet at ændre i instillingerne i XP men
> det hjælper ikke. Hvad skal jeg gøre ???? Og en ting til hvis der er
> nogen der ved hvor man kan finde nogle bots til red faction så skriv
> også lige det på TAKse
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : SH1986

Dato : 13-01-02 20:03

Ja, jeg har installeret en driver som jeg har hentet inde på www.nvidia.com side som hedder Detonator XP Driver 23.11, for den der lage på min Geforce cd virkede ikke til Win XP, men hvis der findes en driver kun til mit kort så vil jeg erne have et link.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 19:55

"SH1986" <SH1986.news@kandu.dk> wrote in message
news:Onk08.14064$aS.1918509@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige installertet XP på min comp og nu når jeg går ind og
> spiller red faction, er det som om det køre i konstant slowmotion eller
> bare meget meget langsomt. Og da jeg havde Win 2000 PRO på min comp
> virkede det helt fint, og mine instillinger er de samme som den da jeg
> kørte 2000, og jeg har også prøvet at ændre i instillingerne i XP men
> det hjælper ikke. Hvad skal jeg gøre ???? Og en ting til hvis der er
> nogen der ved hvor man kan finde nogle bots til red faction så skriv
> også lige det på TAKse

Har du sat kryds ved "Disable Vertical sync." under Direct 3D-settings?
(Hvis ikke, så gør det!)

Har selv spillet RF på WinXP uden problemer, så det kan lade sig gøre
--
take care
kcm
ICQ# : 18823858
Be a human being - Not a human doing!

Kommentar
Fra : SH1986

Dato : 13-01-02 23:08

Det virker stadigvæk ikke, men kan det ikke have noget at gøre med min XP proccer ???

Accepteret svar
Fra : Surf

Modtaget 5 point
Dato : 14-01-02 08:42

her er der en link til en anden website med driver til dit kort
www,geforce.dk og så skal du ha driver version nr 21.83 så prøv lige at se om det hjælper dig