/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Angå. bærndte CD'er!
Fra : DaveHS
Vist : 237 gange
10 point
Dato : 19-08-03 10:06

Dav...

Jeg har et antal CD'er (brændte) der ikke virker, jo de virker men når man så har installeret spillet, kommer computeren frem og skriver, at den ikke kan starte spillet....?
Hjælp mig.....

på forhånd, tak

Dave HS

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-08-03 11:53

Det har noget at gøre med Copyright...

http://www.koda.dk/usr/koda/kodaweb.nsf/index

under "ophavsret"

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 19-08-03 12:22

Masser af software kræver ilæggelse af CDén,det kan undgås ved at installere et "ghost"drev
Mvh Ole

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 19-08-03 12:23

Det skyldes at du har fat i såkaldte pirat udgaver af de spil du omtaler. Spillet er så sat til at undersøge om du har en original skive eller om du har en kopi. Da den opdager det er en kopi du har, så virker spillet ikke. Pirat kopier er ulovlige.

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 19-08-03 17:07

HEy det er fordi at spil udviklerne har lagt en fil ind der skulle gøre at du ikke kunne spille spillet hvis du laver en kopi men der er en anden mulighed download en crack eller patch eller begge dele og brug det. det kan downloades her http://www.cracks.st/ du kan maile mig hvis du har problemer benjaminbirkholm@yahoo.dk

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 19-08-03 17:08

men jeg siger bare at du skal kun gøre det hvis det er en backup af en lovlig udgave du skal bruge til egen brug

Kommentar
Fra : MageLord

Dato : 24-08-03 08:41

Køb spillene! Kopiering er ULOVLIGT og strafbart med fængselsstraf

mvh
en games medarbejder i Stereo Studio

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 19:58

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?