/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musiksmag
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 608 gange
200 point
Dato : 13-01-02 19:37

Hej

Jeg er lidt ny i faget med hensyn til musik, da jeg lige har erhvervet mig min første cd-afspiller, da jeg kunnne forstå at mine gamle plader ikke var så meget oppe i tiden lige i øjeblikket! Jeg er med en vens hjælp således gået hen og blevet en rigtig stor fan af ham der Marilyn Manson og hende der Sinnead O' connor, tror jeg nok hun hedder! Spørgsmålet er så, om der er nogle af jer, som kan anbefale noget musik i denne samme musikart som disse to sammen repræsenterer!

På forhånd tak
Emanuel Rose

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 210 point
Dato : 13-01-02 20:09

Det er vel noget der ligner pop-musik (i hvert fald Sinnead O'conner). Måske du skulle købe den nye Absolut Music 32. Men det kommer jo også an på hvor gammel du er, mellem 15-19år vil Absolute Music 32 nok kunne bruges.

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 13-01-02 20:10

Hej

Prøv at kikke rundt på de forskellige musiksider. Mange steder kan du lytte til div. numre.
Bla.:
http://musik.jubii.dk/
http://musik.dk/

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 13-01-02 20:11

Hej

Prøv at kikke rundt på de forskellige musiksider. Mange steder kan du lytte til div. numre.
Bla.:
http://musik.jubii.dk/
http://musik.dk/

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 20:09

> hjælp således gået hen og blevet en rigtig stor fan af ham der Marilyn
> Manson og hende der Sinnead O' connor, tror jeg nok hun hedder!

Samme genre som Marilyn Manson og Sinead O'Connor??? Så er det hvis Age du
skal have fat i...

/Troels

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 00:28

"Emanuel_Rose" <Emanuel_Rose.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:5lk08.14060$aS.1918455@news010.worldonline.dk...

> Jeg er lidt ny i faget med hensyn til musik, da jeg lige har
erhvervet
> mig min første cd-afspiller

Wouw! Har du boet i en jordjule de sidste mange år eller hvad?

> Jeg er med en vens
> hjælp således gået hen og blevet en rigtig stor fan af ham der
Marilyn
> Manson

LOL! Så du har altså hørt Marilyn Manson på PLADE?! ROFLMAO!!!

_dentro_

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 14-01-02 01:09

_dento_

Hvad er en "jordjule" egentlig ????
Jeg synes det er en underlig opførsel du fremlægger overfor en person her på "kandu" --der ganske uskyldig stiller et Spørgsmål. At du finder det sjovt at "latterliggøre" Emanuel_Rose --det er da en utrolig Barnlig optræden.
Kravl hellere tilbage til din egen "jordjule"

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 14-01-02 01:48

Til 2mmy

Du har delvis ret i, at Sinnead O'conner kan høre under POP,-MEN --Bestemt ikke Marilyn Manson --Han er heavy metal
så det basker. Tror ikke du kan finde hans musik på Absolut Music 32- eller nogen Absolute Music Cd`s overhovedet.

Emanuel_Rose:
Her har du et links til Heavy Metal musik/grupper
http://home.worldonline.dk/~defender/
Lidt Hård Rock:
http://musik.o-b-g.dk/boxr.asp
Lidt af hvert:
http://www.mymusic.dk/Musik/Rock/

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 11:48

"Emanuel_Rose" <Emanuel_Rose.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:5lk08.14060$aS.1918455@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg er lidt ny i faget med hensyn til musik, da jeg lige har erhvervet
> mig min første cd-afspiller, da jeg kunnne forstå at mine gamle plader
> ikke var så meget oppe i tiden lige i øjeblikket! Jeg er med en vens
> hjælp således gået hen og blevet en rigtig stor fan af ham der Marilyn
> Manson og hende der Sinnead O' connor, tror jeg nok hun hedder!
> Spørgsmålet er så, om der er nogle af jer, som kan anbefale noget musik
> i denne samme musikart som disse to sammen repræsenterer!
>

Disse to repræsentere ikke noget sammen :)

Hvis du søger noget i retning af Marylin Manson kan du kigge lidt efter :
Rammstein, Nine Inch Nails, Liquid Gang, Rob Zombie /White Zombie, Ministry.

Med hensyn til Sinead O'connor kan jeg ikke hjælpe dig da jeg for så vidt
prøver at undgå hendes musikstil.

Michael

--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive ?
--

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 14-01-02 12:56

Hej,

Ja Rammstein kan klart anbefales at lytte til nærmere til, eller The Prodigy.
M.h.t anden samligning, kunne de nyeste af Savage Rose måske gå an, Bjørk, eller Vaja con dios.
God musik fornøjelse.
Mvh
Laurenzio