/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Officeprogrammer
Fra : fredag
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 19-08-03 08:31

Hej.

Min computer kan ikke køre mine officeprogrammer (2000), Hvis jeg vil bruge word eller et andet officeprogram kommer der følgende frem: Programmet skal indstalleres fra det sted hvor det før er blevet installeret. I menulinien for denne meddelse står der Kontor. Jeg har prøvet at afinstallere office og derefter installere det igen. Men jeg får stdig samme medelelse. Alle andre programmer fungerer fint.

Hvad gør jeg ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-03 08:41

Har du prøvet i menulinien at skrive e:\ (Hvis det er navnet på dit CD-ROM drev, hvis det er et andet bogstav skal du skrive dette)

Du har også mulighed for når du installere Office2000 at vælge om de forslellige moduler skal installeres, når de behøves og om de skal køres fra CD-ROM eller ligge permanent på harddisken. Her vælger du kør alt fra harddisk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 19-08-03 08:46

Alt der har jeg prøvet, hele install.forløbet fungere også fint nok og den meddeler at maskinen ska genstartes o.s.v.... men så snart jeg igen går ind i et officeprogram kommer meddelelsen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-03 09:05

Så lyder mere som om du ikke får fjernet office2000 ordentligt. når sletter før en geninstallation. Når du har fjernet Office2000, enten via uninstall eller via læg til/fjern programmer i Kontrolpanelet, skal du slette de mapper du kan finde vedrørende Office2000 i dit programbiliotek.

Kør derefter et registreringsdatabase oprynings program som f.eks. : CleanReg3 ( eller et af de programmer du kan finde her : http://www.download.dk/index.asp?Kat=utilities&SubKat=registreringsoprydning )

Installer så Office2000 igen og vær omhyggelig med alt hvad du har mulighed for at vælge under installationen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-03 10:55

Installer office>lad CD-rom blive i skuffen>genstart.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:26

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>