/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sekerhedskopi i xp
Fra : nhaipepsi
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 19-08-03 00:06

hvor dan laver man sekerheds kopi i xp og vilken sti skal man bruge vis man vil brænde dem ned
har prøvet men den skriver at handling er forkert og stien er ugyldig
eller kan man kun bruge 3½ diskæte

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 19-08-03 00:16

Du kan gå ned i "Start" og vælge "All Programs" der efter "Accessories" "System Tools" og "Backup"

Det er for at makere windows nu og kan altid vende tilbage til dette punkt. Af hensyn til programmer der er installeret osv...
Men det har sikkert ikke noget med dit spørgsmål at gøre!!!

Men jeg prøver og håber det kan hjælpe..

Good Luck

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 19-08-03 00:19

Ups, mente "System Restore" til sidst, sorry

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-08-03 15:30

Jeg kan heller ikke få sikkerhedskopiering til at virke på min cd brænder, men jeg kan da lave en sikkerhedskopiering fil og så efterfølgende brænde den over på en cd. Jeg vil dog tro at du kan bruge en genskrivbar (cd-rw), hvis den er formatteret f.eks af Nero's InCd da en sådan cd-rw bliver opfattet som en harddisk af windows