/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Præriehund ??
Fra : Gazi
Vist : 653 gange
20 point
Dato : 18-08-03 23:30

Vi har talt om at få en præriehund. Er det et nemt husdyr? Let at få tam? Og lugter de?
Jeg har selv læst på forskellige hjemmesider, men vil gerne høre nogen, som selv har lidt erfaring med den.

Hilsen Gazi

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-08-03 23:39

Hej ..... besøg denne side og husk nu for dyrets skyld at sæt jer grundigt ind i det inden I anskaffer en ....

http://www.baddog.dk/forum/default.asp

(fatter dog ikke hvad man vil med sådan en - men hver sin smag) - de hører da til i naturen....

I det forum jeg henviser til kan du jo så passende stille samme spørgsmål som du stiller her.... de ved nok bedre.

Karina
Held og lykke

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 18-08-03 23:48

Tja..der har jeg været inde. Det var mere for at høre andres erfaringer og meninger.

Hilsen Gazi

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-08-03 23:50

Ja, men er ret så sikker på der er flere erfaringer at hente på det link jeg skrev eftersom det er et forum for folk der ejer disse dyr, end på Kandu - men bevares det kan der være der er nogen ......

det finder du jo ud af

Karina

Accepteret svar
Fra : Christofferwibe

Modtaget 20 point
Dato : 05-10-03 11:47

eY Gazi! Præriehunden den kræver utrolig meget opmærksomhed vis du ikke ved det. De trives bedst i en lille flok! Men den lugter ikke hvis der bare bli`r gjort rent 1 - 2 gange om ugen...

Hilsen Christoffer håber du kan bruge det!

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 05-10-03 16:11

Hej Christoffer
Ja jeg er godt klar over at den er et stort selskabsdyr. Er det rigtigt at man kan få den meget tam? Og har du nogen erfaring med hensyn til mad?
Hilsen Gazi

Godkendelse af svar
Fra : Gazi

Dato : 14-10-03 17:55

Tak for svaret Christofferwibe.