/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Gråt Guld
Fra : ALR
Vist : 460 gange
500 point
Dato : 18-08-03 22:41

Hvor finder jeg -Seriøs opfinder med patentanmeldt spændende konsum/livsstil produkt, finansiering af slutfacen . Skal bruge kr. 500.000 evt. i portioner af kr. 100.000.Indtil nu investeret ca 1,2 mil. + mange timer (over 5 år). Banker er kolde i røven - ventureselskaber forventer pengene 10 gange igen + styring af virksomheden.Jeg er på udkik efter private investorer, der har penge stående til ingen el. dårlig forrentning banken, og som tør investere i fremtiden. Investeringen skal stå i 4 år,derefter udbetales det 4dobbelte Sikkerhed i patent. Statsaut.revisor medvirker.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-08-03 01:28
Kommentar
Fra : ALR

Dato : 20-08-03 12:00

hej Erling
Har vist nok været hele det "offentlige" system igennem i projektets begynderface. Teknologisk Institut Høje Tåstrup afd. var på dette tidspunkt "forblændet" af IT branchen. - Førte også en del forhandlinger med Teknologisk Institut Øst (Århus) Men her ville man ikke deltage uden bl.a. stor ejerandel samt formandspost i bestyrelsen. Det er min erfaring at hele de offentlige tilskudssystem mere er til gavn de utallige konsulenter og andet "godtfolk" der er ansatte eller har tilknytning til disse såkaldte innovationsmiljøer. Opfinderne og deres opfindelse opfattes mere som et nødvendig onde.
Så sorry -- den kan ikke bruges.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-10-03 06:12

Hvis dit spørgsmål er afklaret, så er det almindeligt at lukke det. Hvis det ikke er afklaret, kunne du evt kommentere dette, så Kandubrugere kan se du stadig interesserer dig for dit eget spørgsmål. Det er 2 mdr. siden du var på sidst.

Ram