/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Neonode
Fra : benjabenja
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 18-08-03 21:02

hey er der nogle der kender til neonode eller nogen der har en ven i firmaet eller selv er i firmaet der ville give lidt oplysninger om den

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-08-03 11:00

Hej.
Du kan tjekke Neonode.com for detaljer om den - eller http://www.esato.com/phones/index.php?phone=86

Du skal ikke regne med at kunne få en før om min. et par år - og til den tid er den håbløst forældet.
Det er ellers en fed telefon, men utroligt dårligt koncept og timing af firmaet bag.

Nu kommer 3 jo på gaden i DK og det åbner jo dørene for en helt ny verden. De nye telefoner dertil vil komme i løbet af et par måneder - og det er faktisk ret hardcore.
Tjek www.3.dk for mere info.

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 20-08-03 16:22

hey fed mobil du har fundet der hvornår kommer den og hvad bliver prisen

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-08-03 16:50

Tænker du på neonode eller 3's?

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 20-08-03 17:00

3,s

Accepteret svar
Fra : evil_jew

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-03 22:00

Ca. 2500,- - 3000,-

De kommer i løbet af 4. kvartal.

Godkendelse af svar
Fra : benjabenja

Dato : 16-12-05 13:29

Tak for svaret evil_jew.