/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Billig Offroader
Fra : STF
Vist : 466 gange
160 point
Dato : 18-08-03 21:01

Hvor kan man få en billig offroader ? det er ligemeget om det er en aprilia RX50,en rmx eller smx. bare den er billig. og så skal den ikke være grim ! og den må ikke have kørt over 5000 km. og helst ikke tunet !

Kommentar
Fra : batman2

Dato : 18-08-03 21:59

ja det ku godt ta lidt tid at finde
men prøv sætte en annonce i gul og gratis eller den blå avis
under købes med en max pris
sådan har jeg selv købt meget
der er altid en eller anden som pluselig er kommet i tanke om at han/hun er på spanden
måske lidt umoralsk med køber du den ik er der nok en anden som gør

mvh Batman

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 160 point
Dato : 20-08-03 23:34

Jeg har en yamaha DT50 offroader til 5000
Den kører og starter fint
Palle Hansen
Horsens 75656333

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 22-08-03 19:51

prøv at kigge i den blå avis, de har mange mærkelige ting at sælge. Prøv på nettet de har hjemmesiden www.dba.dk held og lykke.

sasper

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 24-08-03 12:55

Tjaaa...det er sguda bare gå igang at lede inde på den blå avis..

men hvis du vil ha en offroader er det nok ik smx du skal satse på da det er street wheels der er på (hvilket vil sige racer hjul) og ikke terran dæk. Men hvis du skifter dækkene, så er den identisk med RMX.. Rigtig lækker maskine RMX, har selv lige købt 1

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-11-03 12:58

Spørgsmålet har stået længe, husk at luk det, ved at give point til den du syntes?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : STF

Dato : 13-11-03 20:19

til pallebhansen: har du stadig den yamaha DT50 ??? hvis du har kan du så ikke sende nogle billeder til genvej4@mail.tele.dk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-11-03 23:18

Ja, jeg skal lige have taget et billede af den, så vil jeg sende.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : STF

Dato : 14-11-03 13:46

okay..... kan du ikke også lige skrive noget om hvor langt den har kørt og om den er tunet og sådan noget

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:17

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Hvis der er mere kan du jo maile mig.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : STF

Dato : 23-12-03 21:18

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 21:36

Har du fået en?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : STF

Dato : 25-12-03 19:01

ja. jeg har fået en senda