/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Køb af softgun...hvilken pistol
Fra : Boozer
Vist : 1890 gange
200 point
Dato : 18-08-03 19:53

Er der nogen med forstand på softguns der kan give et bud på god manuel pistol?
Jeg søger en der er holdbar og præcis og den må da gerne være kraftig, hvis ikke prisen tager for meget skade af det.
Eller også bare en anbefaling af mærke: Beretta, sigsauer, H & K, S & W ... whatever.
Og sidst men ikke mindst et billigt sted på nettet hvor jeg kan købe den...kan ikke selv finde andre steder end http://www.6mm.dk/ og http://www.ta-line.dk/

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 18-08-03 20:59

Jewg kan klart anbefale en uden blow-back. Blow-back bruger gas alt for hurtigt, og det slider pistolen meget hurtigere.
Her en er meget populær pistol, og hvis jeg ikke tager helt fejl er det den mest populærer hardballpistol:
http://hardballshoppen.dk/product_info.php?cPath=84_87&products_id=225&osCsid=eef46b605d37125a50def239096cefb3
www.splatter.dk er desuden er vildt god butik.

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 18-08-03 21:12

Tak for forslaget. Nu var det jo en manuel pistol jeg ledte efter da jeg ikke ønsker at bruge mange penge på gas, de koster jo 100 kr flasken...men hvor langt rækker en flaske gas på 1 liter egentligt?

Accepteret svar
Fra : ting27

Modtaget 200 point
Dato : 18-08-03 21:58

ok.. så ved jeg ikke. www.splatter.dk har mange rigtigt gode våben... kik der.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-08-03 22:00

hej..

tror ikke at du skal være bange for at komme til at bruge mange penge på gas.. jeg selv har en desert eagle magnum 44 gaspistol som jeg købte gennem www.6mm.dk jeg købte samtidig en flaske green gas og den holdte næste et år.. skal lige siges at jeg ikke tager ud og "leger" til sådan noget "krigagtigt" noget.

men leger lidt med den i haven en gang i mellem ellers ligger den bare og samler støv.. men de siger at i en påfyldning skulle der være til mellem 2000 og 2500 skud og du kan fylde den op MANGE gange med 1 liter.! men tallet passer nok ikk helt..

De manuelle pistoler skyder ikk ret hårdt og dermed ikk særlig præcist.. derfor købte jeg en gaspistol.. og der var det en desert eagle der skød hårdest..

den er godt nok udsolgt hos 6mm men heller ikke sikkert at du vil have den: http://6mm.dk/pictures/06015_plain.jpg

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 18-08-03 22:16

Jeg har kigget på splatter.dk den sidste times tid og denne Desert Eagle lyder fristende, også på grund af de mange gode anmeldelser. http://hardballshoppen.dk/product_info.php?products_id=567
Jeg har heller ikke planer om at bruge den til det store krig, men 2000 kugler på en påfyldning...mon dog
Mit bud ville være 3 - 4 magasiner men jeg ved det ikke.
Er der stor forskel på kuglers kvalitet...ikke med hensyn til vægt, men mærke, for der er stor forskel på de forskellige sider?

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 18-08-03 22:17

Altså stor prisforskel

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-08-03 23:00

nej nej der er MEGET mere end 3-4 magasiner mere i nærheden af 100..!

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 18-08-03 23:06

Mener du på en flaske eller en påfyldning?

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 18-08-03 23:11

Men anyway...Jeg tror mit valg er truffet. For lige omkring en måneds S.U. kan jeg få pistol, en masse kugler, silicone spray og 2 ekstra magasiner... selvom de er lidt dyre.

Jeg takker for linket til siden hvor jeg fandt den

Godkendelse af svar
Fra : Boozer

Dato : 18-08-03 23:14

1000 Tak for svaret ting27.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-08-03 23:50

påfyldninger.. hvilken en valgte du..??

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 19-08-03 16:04

Jeg valgte en Manuel pistol "Desert Eagle HW" der er et link fra kl. 22.16
Bare glem det med gassen.
Men jeg har nu ikke købt den endnu.