/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ericsson T65 opladning?
Fra : kpm10
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 18-08-03 08:01

Hej

Jeg har en Ericsson T65 den kan pludselig ikke lade op hverken på min almindelige lader eller den jeg har til bilen.

Den er ca. 1,5år gammel....

Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 60 point
Dato : 18-08-03 08:14

Her lidt fra en tidligere tråd, måske det også kan hjælpe dig.
http://www.kandu.dk/dk/spg/5099.

laurenzio:
På min T20 kan jeg have samme problem med opladning. Hvis jeg "lirker" lidt på ledningen (kontakten til opladning isat mobilen) starter den...altså en løs/ikke optimal forbindelse.

jon:
Tak for hjælpen, Laurenzio jeg har prøvet dit trick igen, denne gang lidt kraftigere, men denne gang virkede det...

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 18-08-03 08:21

Tak men det har jeg prøvet og der sker absolut intet.....

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-08-03 08:27

Ok kpm10, så er jeg blank. Medmindre du har garanti på den og kan indlevere den, eller vil ofre for en rep.
pøj pøj.

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 18-08-03 08:33

Ok tak.....men det koster garanteret en milliard.....

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-08-03 11:40

Hejsa..

Du kan bare aflevere den hos den nærmeste Teleservice Værksted, du kan finde adresserne på denne side :

http://www.teleservice.com

Og det koster ikke en milliard......men hvis du har købt efter den 1-1-2002 har du jo 2 års reklamationsret uanset hvad.

ellers koster det cirka en 600- 700 kr. for det er temmeligt sikkert dit bundstik der er i udu. og hvis den er så gammel at du selv skal betale for en reparation skal du nok lige overveje, om det kan betale sig, i forhold til havd en ny mobil koster..

mvh. Melander

Kommentar
Fra : ThaBabe

Dato : 18-08-03 13:53

Har du set om det er laderen der er i stykker? Knuzzar fra Tina

Godkendelse af svar
Fra : kpm10

Dato : 16-10-03 13:01

Tak for svaret laurenzio.