/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Et navn fra filmen "The Boondock Saints"
Fra : Ladmorillo
Vist : 865 gange
232 point
Dato : 17-08-03 23:14

Hej

Jeg er på jagt efter navnet på een af de 3 "detectives", som i filmen tit ses sammen med Paul Smecker (Willem Dafoe).

I den fremragende scene hvori der også bliver snakket om forskellen på "symbology" og "symbolism", finder vi ud af, at een af de 3 "detectives" har et meget langt græsklydende efternavn, og manden bliver meget imponeret over at Dafoe kan udtale navnet korrekt.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af præcis hvad navnet er?

Ladmorillo

Accepteret svar
Fra : frp8

Modtaget 232 point
Dato : 18-08-03 02:30

The Boondock Saints

Cast List
Willem Dafoe ... FBI Agent Paul Smecker, Organized Crime Task Force
Sean Patrick Flanery ... Connor MacManus
Norman Reedus ... Murphy 'Murph' MacManus
David Della Rocco ... David Della 'Roc/Funny Man' Rocco
Billy Connolly ... Il Duce
David Ferry ... Detective Dolly
Brian Mahoney ... Detective Duffy
Bob Marley ... Detective Greenly
Richard Fitzpatrick ... The Chief
William Young ... Monsignor
Robert Pemberton ... Mackiepenny
Bill Craig ... McGerkin
Dot Jones ... Rosengurtie Baumgartener
Scott Griffith ... Ivan Checkov
Layton Morrison ... Vladdy
James Binkley ... Officer Newman
Matthew Chaffee ... Officer Chaffey
Robert Eaton ... Officer Langley
Kym Kristalie ... Beat-up Woman
Gerard Parkes ... Doc
Peter Windrem ... Reporter #1
Elizabeth Brown ... Reporter #2
Jeffrey R. Smith ... Bartender
Jonathan Higgins ... Officer Michaell
Anthony Chrysostom ... Judge
Lizz Alexander ... Virginal Woman
Derek Murchie ... Media Man #1
Robert B. Kennedy ... Media Man #2
Carlo Rota ... Don Giovanni 'Pappa Joe' Yakavetta
Ron Jeremy ... Vincenzo Lipazzi
Tom Barnett ... Irish Gun Dealer
Glen Marc Silot ... Rueben
Victor Pedtrchenko ... The Fat Man
Lauren Piech ... Donna
Gina Sorell ... Rayvie
Jeanna Fine ... Dancer
Sergio Di Zio ... Oly
Angelo Tucci ... Vinnie
Jimmy Tingle ... The Priest
Dick Callahan ... Sal
Moris Santia ... Drug Dealer
Carmen DiStefano ... Augustus DiStephano
Darren Marsman ... Pimp
Christopher Flockton ... Mr. Cobb
Roberta Angelica ... Forensic Woman #1
Markus Parilo ... Sick Mob Man
Gary Nicholson ... Correctional Officer
Joe Pingue ... Geno
Kevin Chapman ... Chappy
Nicholas Pasco ... Hojo
Pat Riccio ... Mafia Man
Chris Brinker ... Mafioso #1
Don Carmody ... Mafioso #2
Taylor Duffy ... Man in Bar
Troy Duffy ... Man in Bar
John Ferus ... Priest/Servant @ Altar Mass
Ryan Parks ... Langley
Todd Schroeder ... Russian Mobster

Måske et af disse navne !

Fundet på :
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005PJ8R/ref=pm_dp_ln_d_7/103-0344976-2155819?v=glance&s=dvd&vi=contents

Hjemmeside til filmen
http://www.theboondocksaints.com/

Mvh.
FRP8

Kommentar
Fra : Ladmorillo

Dato : 18-08-03 13:27

Nej nej nej.... jeg har da selv søgt på www.imdb.com osv. for at finde navnet, men det dukker ikke op.

Jeg kan se at en af detectives'ne hedder Dolly, hvilket muligvis er den korte version af det lange navn. Det er muligvis noget henad Dollyscappopulous eller noget i den dur, men jeg skal altså bruge det hele og korrekte navn.

Navnet bliver kun sagt een gang i filmem:

Dafoe: "bla bla bla dumdudum Mr. [indsæt navn]"
Detective: "Wow, du er den første der har kunne udtale mit navn korrekt"
Dafoe: "Det er fordi jeg er mester i name-i-ology" (her gør han sjov med at Detectiven har sagt symboloy i stedet for symbolism)

Det kræver nok at der er een med filmen det lige kigger efter. Det er i den scene hvis de har hængt fra loftet i et reb og skud ni mænd i lokalet.

Kommentar
Fra : Ladmorillo

Dato : 18-08-03 13:28

Nej nej nej.... jeg har da selv søgt på www.imdb.com osv. for at finde navnet, men det dukker ikke op.

Jeg kan se at en af detectives'ne hedder Dolly, hvilket muligvis er den korte version af det lange navn. Det er muligvis noget henad Dollyscappopulous eller noget i den dur, men jeg skal altså bruge det hele og korrekte navn.

Navnet bliver kun sagt een gang i filmem:

Dafoe: "bla bla bla dumdudum Mr. [indsæt navn]"
Detective: "Wow, du er den første der har kunne udtale mit navn korrekt"
Dafoe: "Det er fordi jeg er mester i name-i-ology" (her gør han sjov med at Detectiven har sagt symboloy i stedet for symbolism)

Det kræver nok at der er een med filmen det lige kigger efter. Det er i den scene hvis de har hængt fra loftet i et reb og skud ni mænd i lokalet.

Godkendelse af svar
Fra : Ladmorillo

Dato : 21-03-04 11:41

Du får point men du har ikke givet mig svaret. Jeg købte filmen selv og svaret er DOLLYPOPSKALLIUS......

Kommentar
Fra : frp8

Dato : 21-03-04 18:55

ok :)