/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
popcorn firma cpi
Fra : nhaipepsi
Vist : 261 gange
160 point
Dato : 17-08-03 20:39

er der nogen der kender noget til den jeg har en og har store problemer
med den især mår det har regnet vil den ikke starte før den ha stået 6til 8 timer i varmen den er kun 1 år gammel

Kommentar
Fra : Twizted

Dato : 17-08-03 22:10

det kan være dit luftfilter er utæt så når det regner kan der løbe vand til motor og tændrør... og derfor kan den ikk starte før den er tør...

Har også spurgt lidt rundt omkring men det er det bedste svar jeg kan komme med indtil videre

Sig til hvis det ikke er det

Kommentar
Fra : nhaipepsi

Dato : 17-08-03 23:45

det kan godt være at det er det jeg har tængt at det måske er ved
tænspolen der kommer vand vand ind men værkstet siger der ikke er moget i vejen der ?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-08-03 07:26

Prøv at skru dit luftfilter af og start maskinen uden filter, på den måde kan du se om det er problemet...

Det kan også være en ledning der ligger og kortslutter når den bliver våd, det gjorde det på en af mine venners sonic fordi hans frontskjold ikke sad ordentligt på...

Kommentar
Fra : MAHAA

Dato : 19-10-03 21:02

Der kommer vand ind i gennem de to åbninger i forskjoldet og derefter sætter det sig ved CDIén og tændingen... tag evt. forskjoldet af og giv stikkene ved cdi og tænding en ordentlig gang silicone... så det er tæt... så skulle dit problem være løst..