/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Erfaringer med Olympus IS-5000 QD
Fra : Ishoey
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 17-08-03 17:31

Hej!

Jeg ville lige høre om jeres gode/dårlige erfaringer med et Olympus IS-5000 QD

Se det her: http://cf.olympus-europa.com/consumer/photogra/view.cfm?series=IS-Series&id=IS-5000

mvh
Ishoey

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 50 point
Dato : 18-08-03 00:53

Kan ikke udtale mig om IS-5000, men vil da alligevel lige lave en note: Jeg har Olympus digitalkamera (af billedet at dømme stort set "makkeren" til dit), nemlig C-2500-L. Har haft det i 3 år nu, og det fungerer bare fint - super kamera. Jeg er klar til at købe Olympus igen, når en tid kommer.

Mvh Erling

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 31-08-03 10:37

Tak for svaret erling_l.