/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvordan laver amn polyringetoner?
Fra : losder
Vist : 279 gange
14 point
Dato : 17-08-03 16:48

skal bruge et program der kan lave et eller andet fil format om til en polytingetone, jeg har en 3510i

Kommentar
Fra : jippi

Dato : 17-08-03 20:12

Ka du ikk bar hente polytoner på www.mobital.dk?

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 18-08-03 18:52

Hvilket filformat skal du have lavet om? -en polytone er forøvrigt som regel midi, men med de helt nye telefoner mener jeg også at *.wav er blevet en mulighed.
Hvis du er til noder kan jeg anbefale at du henter score perfect som kan gemme i midi.

Kommentar
Fra : losder

Dato : 18-08-03 20:21

mp3 og/eller wav, og det skal laves om til midi ville jeg mene da jeg har en 3510i

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 19-08-03 17:25

Ja der må jeg detsværre skuffe dig - det kan man ikke. Midi er baseret på noder og så spiller "orkestret" bare det der står (orkestret er jo så dit midi-kort) derfor kan midi også lyde forskelligt alt efter hvilken computer der afspiller det.
Wav og mp3 har ikke kun noderne, men også hele orkestret med, så det...