/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lys i en Nokia 6310i
Fra : jysch
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 17-08-03 14:31

Er det ikke muligt at få lys hele tiden i en Nokia 6310i, som sidder i en bilholder?

Jeg har desværre ikke en manual til telefonen.

Venlig hilsen Jysch

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 17-08-03 15:07

Her er manualen til 6310i . http://www.austarmobile.com.au/userguides/6310i_UserGuide.pdf

Du skal ind i menu 4-6 (settings - accessory settings). Her vælges "handfree". I den går du ind under "light" og sætter den til "on". Når du stiller den tilbage til "automatisk" slukker lyset selv 15 s. efter et tryk på en tast.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 22-08-03 01:53

Hej Jysch

Har du problemer med at indstille den efter besvarelsen, eller har du bare glemt at lukke spørgsmålet ?

Mvh Erling

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 22-08-03 05:53

Tak for svaret erling_l.

Har ikke været inde p.g.a. virus nedbrud. Men tak det virker så jeg i aftes.

Jysch