/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Værkstedsmanual til Derbi Predator
Fra : cesar
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 13-01-02 15:48

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en værkstedsmanual til en Derbi Predator da den der fulgte med ikke kan bruges til noget. Eller om der er et sted hvor man kan davnloade nogle specifikationer om motoren

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 50 point
Dato : 13-01-02 21:17

Hej igen

Nedenstående er fundet på:www.cycleimports.com/catalognoflash.htm

PREDATOR LC (Silver/Blue) PREDATOR LC (Silver/Orange)

TECHNICAL SPECIFICATIONS
Battery: 12V. 4Ah.
Bore x stroke: 41 x 37,4 mm.
Brakes front/rear: Disk ø 190 mm.
Carburetor: WEBER 14 OM
Clutch: Automatic centrifugal metal-to-metal
Cooling: Close circuit with antifreeze liquid
Compression ratio: 11,5 : 1
Cylinder Capacity: 49 cc.
Distance between axles: 1.280 mm.
Engine: Two stroke single cylinder
Front suspension: Upside-down telehydraulic fork with centered axle. Effectual range
Fuel: Super with lead and lead free
Fuel tank: 6,700 l. Ignition: Electronic Flywheel 12V 70W
Lubing system: Automatic oil mix by MIKUNI pump
Maximum power: 7 HP to 8000 r.p.m.
Oil tank: 1,225 l.
Overall length: 1.780 mm.
Rear suspension: Swinging engine and progressive side link shock absorber
Sparkplug: NGK B9ES, CHAMPION N2C.
Start: Electric/ kick starter
Tires: Front: 120 x 70 x 13" Rear: 120 x 60 x 13"
Total height: 1.160 mm.
Total width: 725 mm.
Transmission: By vee-belt with automatic speed selector

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 22:17

Hvad er der da i vejen med din scooter? Jeg tror nemli ik det er nemt at
finde noget om den model, da der ikke er solgt særligt mange af dem.ns forpoterne masserer frem og tilbage. De kan begge to godt lide det
for de ligger nærmest og spinder om kap.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Godkendelse af svar
Fra : cesar

Dato : 14-01-02 12:26

Tak for svaret masteraugust0.
   Det er også i første omgang en manual til motoren jeg har brug for, da det irriterer mig jeg ikke ved hvilken dysse størelser og og i det hele taget noget om motorens opbygning og om jeg kan bruge motortun dele fra Senda   eller Gpr-50 til min motor. Begransningen i forrøret er fjernet og i starten viste den en hastighed på mellem 85 - 95 km nu er den røget en 5 - 10 km ned i hastighed, tændrøret er lidt for hvidbrant efter min smag, skal jeg have en større dysse i og til hvilken størgelse. Jeg har altid haft Haynes manual til mine motorcykler så derfor føler jeg mig lidt lost uden

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 14-01-02 13:29

Til masteraugust0
Har du en adresse hvor jeg kan bestille og købe en manual til motoren
Mvh. Per

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 14-01-02 18:43

Hej igen

Hvor i landet bor du (vedrørende addresse)???

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 14-01-02 21:53

Til Masteraugust0
jeg bor i købenshavnsområdet(vestegnen)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-02 23:15

>ns forpoterne masserer frem og tilbage. De kan begge to godt lide det
> for de ligger nærmest og spinder om kap.

?? - I don't wanna know