/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MMS opsætning til SonyEricsson T310??
Fra : fonnesbaek
Vist : 527 gange
219 point
Dato : 16-08-03 21:57

Er der nogen der ved hvor man kan hente en MMS opsætning til en SonyEricsson??

Kommentar
Fra : jippi

Dato : 16-08-03 22:38

Hvilket abonnement har du? Så ka jeg måske hjælpe...

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 16-08-03 22:39

Gå ind på
http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start og klik på "WAP Konfigurator" , så følger du bare vejledningen

Accepteret svar
Fra : jippi

Modtaget 229 point
Dato : 16-08-03 22:45

Du ka hente den på http://www.telia.dk

Klik på:

1. Privat
2. Mobil
3. MMS
4. MMS opsætning

Og, ja så ska du vist bar skrive dit nr og så blir opsætningen til din mobil...

Ha det!

Kommentar
Fra : fonnesbaek

Dato : 20-08-03 13:13

Jeg har fundet ud af det. Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : fonnesbaek

Dato : 20-08-03 13:14

Tak for svaret jippi.

Kommentar
Fra : saraintheskies

Dato : 25-08-03 00:16

Ja det er et fint svar, hvis man har Telia, men jeg har Telmore og deres automatiske afsending af konfiguration er nede...såeh hvad gør man så?

Kommentar
Fra : Mzforever

Dato : 22-11-03 15:08

had gør man med mms opsætning når man har telmore, har prøvet sonyericsson.com, men det fungere bare ikke ? HJÆLP!