/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA3 går ned - hvorfor ?
Fra : Kloffer
Vist : 425 gange
50 point
Dato : 16-08-03 21:01

Jeg kører GTA3 på winxp og har installeret patch 1.1.
Alligevel går spillet ned hvert 5.minut og genstarter maskinen.
Jeg har også opdateret detonator til mit 128mb daytona GF4 TI2400-grafikkort.
Hvad skyldes det og hvad kan jeg gøre ?

Vh Kloffer

Kommentar
Fra : kenneth24

Dato : 17-08-03 11:02

Har du andre programmer kørende i baggrunden, er XP opdateret med alle opdateringer fra Windows Update, hvornår er den begyndt på at gå ned? Kom det lige efter du har installeret GTA3?

Du skal være lidt specifik, ellers er det meget svært at skyde sig ind på problemet. Sker der noget specielt i spillet på de tidspunkter hvor den går ned? Er du koblet til internettet eller ???

/Kenneth

Kommentar
Fra : Kloffer

Dato : 17-08-03 11:13

Til Kenneth.
Spillet går ned eller fryser (unhandled exception C0000005) tilsyneladende på tilfældige steder i spillet.
Jeg har lukket andre programmer ned - også internet og antivirus. Jeg har alle opdateringer fra Windows undtagen servicepack 1.
Disse problemer har været der lige fra installeringen.

Vh Kloffer

Kommentar
Fra : Kloffer

Dato : 13-09-03 13:56

Problemet er løst.
Det viste sig, at jeg havde en defekt ram-kreds.
Vh Kloffer