/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Billeder på Websider
Fra : bertlev
Vist : 210 gange
100 point
Dato : 16-08-03 19:25

Jeg vil gerne om der er lidt hjælp til et problem med manglende billeder på Websider. Browser er IE 5.5

Der vises kun et billedfelt, og ikke billedet, vis billed er markeret i instillinger.

Hilsen Bertlev

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-08-03 19:41

Sådan slås grafik fra, så alle Websider vises hurtigere
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Avanceret.
Fjern markeringen i et eller flere af afkrydsningsfelterne Vis billeder, Afspil animationer, Afspil videoer eller Afspil lyde under Multimedier.
Det er muligt at dette hjælper.
Emesen.

Kommentar
Fra : bertlev

Dato : 16-08-03 19:52

Tak for svaret, men dette forslag er forsøgt uden virkning.........

Hilsen bertlev

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 21:02

Bertlev; det kan være, fordi billedet simpelthen ikke befinder sig på adressen. Så vises kun et billedfelt. Altså et 'broken link' til billedet. ...eller er det på alle sider du ikke kan se billeder? Hvis du højreklikker på billedfeltet kan du så vælge 'Gem billed som..' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bertlev

Dato : 16-08-03 21:40

Først tak, det er ikke 'broken link' det er alle billeder, ved højreklik kan billedet åbnes/gemmes.

Hilsen bertlev

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 21:57

I IE 5.5's menu linie:

Prøv : værktøj->internet instillinger->avanceret->flueben ved : vis billeder. + OK.

Alternativ : værktøj->internet instillinger->avanceret->Standard indstilliger. + OK.

REBOOT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-08-03 22:00

Go' idé

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 22:08

emesen -> Er man sarkastisk eller reflekterer man ? = Ikke forstået?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-08-03 22:21

Jeg opdagede at det var en bedre idé.
Du skal ikke lægge for meget i mine ord, mine tanker - mit tastatur - det skrevne - hænger ikke altid lige godt sammen.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 22:30

bertlev; det jeg mener er; at efter indstillingerne er ændret og du har valgt OK. er det en go' ide at reboote Windows.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bertlev

Dato : 17-08-03 07:34

Hej, alle forslag er prøvet uden held................
Bertlev

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-03 08:58

Opdatér da til IE 6.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : barneywest

Dato : 16-06-04 00:57

Jeg har problemet med IE 6, Jeg kan ikke se nogle billeder, som jeg ved er der, da jeg kan se dem på min anden computer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:24

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>