/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
videocamera
Fra : majbritt05
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 16-08-03 18:12

Hej.

Jeg har netop set at elgiganten har tilbud på dette camera til 1999,- JVC GRFX15 http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_BrowseCatalog-Start;sid=xeoEEfIU9dAEEc0qkbPH8PAw_E0KhUYIJaU=?CatalogCategoryID=%2eFoKBymk33cAAADsWOrv2677&filename=productpage_text - er det værd at ofre penge på?

Jeg skal bruge det til at filme nogle af min søns "milepæle" og har egentlig ikke de vildt store behov. Jeg er studerende så det vil komme til at tage "100 år" før jeg har råd til et af de fine, men dyre digitale. Så jeg leder efter et okay camera. Kender I til andre tilbud?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-08-03 18:22

Hej Majbritt

Du kan jo prøve at tage et kig på :http://edbpriser.dk/ Under foto&video

Der kan du se bedømmelser og kommentarer ud for hvert kamera. De har godt nok kun digitale kameraer, men jeg så der var nogle der passede til din økonomi, så måske

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : schulz

Modtaget 100 point
Dato : 16-08-03 21:42

Du skal lige være opmærksom på, at prisen er 2.999, - ikke som skrevet 1.999,-.
Ofte er produkter udgåede modeller - men de kan af den grund godt være gode. Dette synes at være et rimelig godt tilbud.
Mvh
schulz

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-08-03 09:47

ja, det er rigtigt at der på hjemmesiden står 2999,- men i den nyeste reklameavis står det til 1999,-

Men tak alligevel

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 17-08-03 10:22

................... tag den reklameavis med, for den pris kan du hænge dem op, hvis de skulle have glemt det. Den laveste pris gælder, med mindre de kan bevise en åbenlys fejl!

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 26-08-03 09:03

Tak for svaret schulz.
Vi har nu købt det omtalte kamera til 1999,- - og vi er allerede godt tilfredse. I butikken sagde de, at det er et godt kamera til nybegyndere, som ikke har de store behov, men som stadig gerne vil have et godt kamera. Hvis vi bliver bidt af at filme, kan vi jo altid købe et godt digitalt når jeg er færdiguddannet - og har flere penge at gøre med.