/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fartbegrænser fra thansen/protuna
Fra : losder
Vist : 2878 gange
36 point
Dato : 16-08-03 18:12

Er den noget værd? skal bruge til en jog som komme til at køre ca. 80 nogen der evt. har nogle erfaringer med denne?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=161892183&n=356900992&pn=386606492

ville mene at thansen og protuna er lidt det samme, men her er link til protuna:
http://www.protuna.dk/product.asp?c=8801370&n=19084216&pn=19084219

på forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 36 point
Dato : 17-08-03 10:02

Jeg har mest hørt positive ting om den, bla. i en guide til at montere den osv. Men har dog også snakket med en herinde fra som ikke rigtigt kunne få den til at virke (men han gør det nok forkert )

Godkendelse af svar
Fra : losder

Dato : 17-08-03 13:22

Tak for svaret Jon, tror også det er ham der ikke kan finde ud af det, fandt ud af at en fra stalkerzone.dk bruger den også, og han skriver ikke noget negativt om den. Og den skulle være meget nem at sætte til.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-08-03 13:31

Okay, det her er en test af alarmen, den er skrevet af "gangsterjog":

Hey Folkes..

Som nogen af jer sikkert ved har jeg fået alarm på Joggen!!

Og det kan jeg klart anbefale!!

Jeg fik pakken (den kostede 666 kr inden jeg havde den hjemme). Med det samme jeg fik pakken hjem skyndte jeg mig at pakke den ud, og så på fjernebetrjeningerne (de er ret fede) der er en Mahoni (det der fine træ) med, og hvis jeg skal være ærlig syntes jeg ikke at den er så fed!! men så ser man den anden (den er blå/grøn) og ser faktisk rimelig godt ud!! Så jeg kunne jo slet ikke vente med at få den monteret!!

Så kom jeg ud i garagen for at få det kigget på det, og jeg må indrømme at da jeg havde fået skilt Joggen ad, og kigget lidt på det, RÅBTE jeg FAAAAAARRRR, for det var sq noget uoverskueligt

Men han kom i gang og jeg kunne da hjælpe ham lidt men det var sq ikke meget, men ca. 1,5 timer efter og 10 strømtyve og 3 kilometer isoleringstape fattigere var Joggen samlet igen og det er sq fedt!!

Lidt info om alarmen:

Den kan:
Larme (helt vildt - 130 dB mener jeg)
Få blinklysene til at blinke
Starte scooteren
Der er startsspære i den.
Hvis at du holder en knap i bund kan den aktivere hyletone (den vilde)

Og det er sq skide smart

Kommentar
Fra : losder

Dato : 17-08-03 13:42

Hvad har det lige med topic at gøre?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-08-03 13:45

Uuuuups..... Sorry, forkert postet, det skulle ha' været postet på scooter-forum.dk og ikke herinde, er meget tåget her til morgen...

Kommentar
Fra : losder

Dato : 17-08-03 14:03

hehe, ok