/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Region 1 DVD'er til Kenex 22k3?
Fra : S_pookie
Vist : 324 gange
40 point
Dato : 16-08-03 16:14

Jeg har købt en Kennex DVD 22k3, men jeg har selvfølgelig ingen ide om, hvor sedlen, der fulgte med er. Det, jeg gerne vil vide er, om den kan spille Region 1 DVD-film, for de er nemlig meget billigere at købe (f.eks. på det fantastiske www.cd-wow.com). Hvis den ikke kan, er der så nogen, der ved hvordan man unlock'er den? Mange tak .

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 16-08-03 19:53

hej

en af mine venner har købt en i kvicky og den var kodefri, altså kunne afspille alle slags dvd film

dessen

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 17-08-03 00:17

Dette virker på min, det er godt nok model størrer men mon ikke det virker

Den er regionsfri out-of-the-box.
1) tryk eject og lad skuffen stå åben
2) tryk Title
3) tryk "tilbage" |<<
4) tryk "frem" >>|
5) Herefter vælges regionskode - 0 for regionsfri, 1 USA, 2 Europa osv.
6) tryk eject (luk skuffen)

Mvh Bragesvej

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 17-08-03 19:08

Hvorfor prøver du ikke bare at smide en etter i fætteren? Min sluger alt.

Annuller spørgsmålet
Fra : S_pookie

Dato : 06-05-06 21:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål