/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hyperlinks på websider
Fra : palleby
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 16-08-03 15:43

Hej Jeg har efter at have hentet servicepack4 til win2000 og IE6sp1 problemer med at visse hyperlinks ikke virker når jeg klikker på dem. Der er når jeg er et par sider inde på et web-sted. Jeg må så kopiere linket og sættet ind i browseren.Er der nogen rimelig forklaring på det?
Venlig hilsen Palle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-08-03 16:00

Jeg havde det samme problem for et stykke tid siden,men jeg køre XP,så
jeg ved ikke og det hedder det samme i win2000,men sådan løste jeg mit
problem,jeg gik ind i kontrolpanel>netværks forbindelse> lan-forbindelse>
understøttelse og kørte en repair,det løste problemet for mig.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-08-03 16:02

om

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 16-08-03 16:48

Er det det her du oplever?
Problem: You click a hyperlink in a document, expecting that it will open the page in Internet Explorer. Instead, IE6 opens with everything visible in the window except the content you wanted to view.
Solution:
Start > Run > and in the Open: line type CMD
At the command prompt, enter: REGSVR32 URLMON.DLL
Click OK and close the command prompt window
Reboot the computer

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 29-10-03 11:00

Jeg har nu ved meget arbejde nået frem til at det er mit billedbehandlingsprogram Micrograph Publisher 10 proff. der forårsager fænomenet.Jeg er ved at finde ud af hvordan det virker så jeg ville gerne beholde programmet især da jeg ejer det! Er der en enkel løsning? Jeg har prøvet på både w2000 og xp.
venlig hilsen palle

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 29-10-03 11:00

Jeg har nu ved meget arbejde nået frem til at det er mit billedbehandlingsprogram Micrograph Publisher 10 proff. der forårsager fænomenet.Jeg er ved at finde ud af hvordan det virker så jeg ville gerne beholde programmet især da jeg ejer det! Er der en enkel løsning? Jeg har prøvet på både w2000 og xp.
venlig hilsen palle

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 100 point
Dato : 29-10-03 11:28

har du prøvet det jeg foreslog?
ellers læs her:http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 29-10-03 21:13

g har været vidt omkring og fundet løsningen. Jeg har downloadet en patch IERegFix.exe på sølle 14KB fra corell.com der åbenbart har overtaget micrograph. Jeg fandt det under http://www.tek-tips.com/gviewthread.cfm/lev2/67/lev3/74/pid/608/qid/132319 hvor der er en del der har haft problemer med at åbne nye vinduer. Lengberg, dit link fik startet mig det rigtige sted.
Tusind tak for hjælpen til jer.

Godkendelse af svar
Fra : palleby

Dato : 29-10-03 21:14

Tak for svaret lengberg.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 29-10-03 21:26

velbekomme:)