/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2002
Fra : food_life
Vist : 307 gange
20 point
Dato : 13-01-02 13:45

Outlook 2002

Når jeg starter Outlook 2002 op forsøger den at sende post, og jeg får naturligvis en fejlmeddelelse da jeg på dette tidspunkt endnu ikke er tilsluttet nettet. Hvordan slår jeg den automatiske opkald fra? Jeg synes at jeg har været alle afkrydsningsmuligheder igennem – i hvert fald har jeg ikke fundet noget der afhjælper dette lille irriterende problem – hjælp?

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 14-01-02 08:05

Her skal der kun sendes når man er on line ? !!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-01-02 23:39

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> skrev
> Når jeg starter Outlook 2002 op forsøger den at sende post, og jeg får
> naturligvis en fejlmeddelelse da jeg på dette tidspunkt endnu ikke er
> tilsluttet nettet.

Nu kender jeg ikke lige Outlook 2002 endnu, men er der ikke et sted som
hedder noget i stil med"hent mail ved start af Outlook 2002"?
Fort mig virker det som om at det er en funktion af den art der er sat til,
så prøv at gå det hele igennem nok en gang.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 20 point
Dato : 16-01-02 19:51

En måde der måske hjælper, kunne være at rette dine e-mail indstillinger. d.v.s. at du går ind i indstillinger under fanebladet funktioner og derefter fanebladet postlevering og fjerner hakket i søg efter nye meddelelser hvert X minut. Hvis det ikke er mulig kan du også reinstallere Outlook og vælge den funktion der hedder "ingen e-mail" den kan du senere gå ind og rette efter behov

Catbody

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 16-01-02 19:52

lige en ting til...

har du været inde i kontrolpanelet under internetinstillinger og kigge?? det kunne være at der var noget der? Måske under opkaldsindstillinger?

Catbody