/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Minidisc plug-in til Winamp 3
Fra : Boozer
Vist : 275 gange
50 point
Dato : 16-08-03 14:27

Findes der plug-ins til Winamp 3 der kan lave pause mellem numrene,
så det bliver muligt at optage på bærbar MD med sync-rec?
Jeg kan kun finde sådanne plug-ins til Winamp 2 (fx. wincue) men ikke til version 3.

Boozer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-08-03 16:47

Hej Boozer
Jeg ved ikke om denne plug-in virker, da jeg ikke har mulighed for at teste det, her hvor jeg sidder (på jobbet - øv)
Citat
Plug-in By: Joe Drago

Author's Comment:
It adds a four second pause in between your tracks to help out a Minidisc player's Synchro-Rec feature break tracks.
Staff's Comment:
Great plug-in for recording mini discs

Link: http://classic.winamp.com/plugins/browse.jhtml?categoryName=General

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 16-08-03 18:07

Den er lavet til winamp 2, så desværre. Det er noget med at det er mere besværligt at lave plug-ins til winamp 3, hvilket er grunden til, at der nok ikke er nogle endnu.
Ellers tak for hjælpen.

Boozer

Annuller spørgsmålet
Fra : Boozer

Dato : 16-01-06 13:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål