/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
200 stærke til skingurs pointbeholder
Fra : ram2
Vist : 451 gange
200 point
Dato : 15-08-03 22:29

>Skingur.

Jeg kan ikke huske, at jeg har lovet dig en undskyldning. I så fald for hvad?
At jeg for i hovedet på dig, havde jo den effekt, at du klart ændrede stil (meget bedre), og så skal det vel ikke undskyldes. - Undskylder jeg, så indikerer jeg jo, at jeg har fortrudt at jeg for i hovedet på dig - og havde jeg undladt dette, så havde du jo ikke ændret stil. Den er svær, ik?

Men du skal ha et klap på pointbeholderen, for at vise at du ikke bærer nag, og at du faktisk er til at tale med (nu). Gooooood girl

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 22:38

Hai ram2; fik du hilst på wt : http://www.kandu.dk/dk/spg/20640 ???

...og ja skingur ska' ha' lidt til pointbeholderen før jeg overhaler hende indenom

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 22:42

Ja tak for kaffe. Hvad skal jeg sige? Kohbergs boller?

Det er ikke bare for meget, det er alt for meget

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 22:53

Er gangster50 ikke også den unævnlige? Jeg synes svagt jeg husket et og andet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 22:57

>molo - Jo

Skingur, du må vente til i morgen. Jeg skal sove - jeg øver nye ord mens jeg sover

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : kimramgil

Dato : 15-08-03 23:04

væk lige ram2

ram2 er på vej i seng

hold ham vågen nogle timer endnu

Kommentar
Fra : kimramgil

Dato : 15-08-03 23:04

væk lige ram2

ram2 er på vej i seng

hold ham vågen nogle timer endnu

puttenuss

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-08-03 00:21

kimramgil *GGGGG

Nix, det kan vi ikke - han har det meget svært og trænger til ro.......

Puttenuss *GG

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-08-03 00:54

Du er kugleskør, Zonker!
Men underholdningsværdien kan man ikke klage over.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-08-03 01:37

kim + ram er logisk nok.
Men hva' står "gil" for?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-08-03 01:54

Nå, nu tror jeg nok, jeg har fanget den.
Men i så fald er du gået over stregen, Zonker.
Folks private informationer fra findsvar har du da ikke lov til
at offentliggøre her på en så slet camoufleret måde.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-08-03 01:56

Der kan man se.
Jeg skrev navnet på dit forum - og nu har kandu fikset det sådan,
at det bliver til en gabende smiley.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-08-03 02:14

*kæmpegrineren*

Just for the fun of it - det skal jeg osse lige prøve - here goes !!! :

www.findsvar.dk

- er stolt over at have lagt smiley til den finesse.....

Godt gået Kandu *GG

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-08-03 02:31

Ja, og man behøver ikke engang
skrive "www", men bare selve navnet.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-08-03 02:38

Ja det må da siges at være en streg i regningen - al den promovering er så gået tabt .... tsk tsk !!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-08-03 02:43

Ja for pokker, samtlige links må jo nu være forvandlet
til et hovede, som er ved at gabe kæberne af led.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 07:06

Godmorgen findsvar

...altså nøøøj, jeg sku' også lige prøve. Den mange sjov

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 07:48

Rellom -> Gætter jeg rigtigt når "gil" skulle stå for 'Gak I Låget' ??? Hvis det er tilfældet, så er ram2 ikke den eneste.

<MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 200 point
Dato : 16-08-03 09:35

hej onkel Ram
Jeg kan ikke finde ud af at lave citater, så her er bare en lille kopi fra det famøse indlæg i sin tid, som jeg langt om længe har fundet i det støvede arkiv : "Det skal jeg garantere dig for at jeg prompte leverer, hvis jeg bliver overbevist om, at jeg har taget fejl." (ram til mango)....det viser vist bare at jeg huskede forkert
Men nej, jeg bærer ikke nag...dengang var jeg ked af det, men mit overlevelsesinstinkt er stærkt, og dine indlæg har en stor underholdningsværdi, når de vel at mærke ikke går ud over undertegnede!!! Til gengæld forbeholder jeg mig ret til at tale med dine "uvenner" uden at blive frosset ud...og det går jo også ganske fint!

Jeg takker for opmærksomheden.. lidt til beholdningen er jo ikke at foragte. De spørgsmål, jeg er i gang med pt, tihører nogen der ikke rigtig kan få taget sig sammen til at gøre noget ved det! (mest om hunde og den slags!!)

Ellers må jeg da nok indrømme, at jeg efterhånden mest bruger kandu som en slags hyggechat...man kunne snart foranlediges til at tro, at kandu kun består af en 7-8 personer, nemlig dem jeg møder oftest i den slags "spørgsmål". men som molo synes jeg bare det er for hyggeligt!!! Der er sg* snart også kun spørgsmål som "unlock af mobibobi", "tun min knallert" og den slags, som jeg ikke aner en fløjtende fis om. Jeg er begyndt mest at færdes i ng´en, hvor der ikke er point på spil, og hvor det virkelig er "interesser", der er i højsædet. Jeg har jo den her islandske hest.. (vil du forresten stadig ikke ha en tur molo?)

Til sidst... er wt og zonker godtnok den samme? Kiggede ind på den der wt-side, der blev henvist til...store tunge træporte og uhyggelig musik!!! Ikke så www.findsvar.dk agtigt!!!!

Nå...vi skal til bryllup på fyn og jeg sidder stadig her og bæller kaffe og ryger smøger... må hellere gå i bad og finde en kjole mv.. (altså ikke i badet...)

Håber ikke det blev alt for rodet....

Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-08-03 09:36

(årh hvor sejt, det med www.findsvar.dk smileyen!!!! Måtte lige prøve, troede I jokede!)

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 16-08-03 10:05

>Skingur.

Nu har jeg genopfrisket indlægget til Mango i den tråd du skriver om. Jeg indsætter en passage herunder:

[citat]
Det sidste først - en undskyldning – Det skal jeg garantere dig for at jeg prompte leverer, hvis jeg bliver overbevist om, at jeg har taget fejl. Jeg uddeler ikke undskyldninger pr. kulance, fordi den før omtalte Juhupigegruppe begynder at bjæffe, eller fordi du beordrer det.
[/code]

Det er formentlig dette du refererer til. Jeg må skuffe dig. Hvis du nærlæser, står der: "Hvis jeg bliver overbevist om, at jeg har taget fejl" - så skulle du ha' en undskyldning, og dette er jo netop kernen i hele polemikken - Jeg har ikke taget fejl. Hvis jeg havde taget fejl, ville du jo ikke have ændret den "adfærd", som jeg utvetydigt kan se at du har gjort, og som jeg netop roser dig for.

Mango har et stort hjerte, og hun kan ikke bære at nogen blir' kede af det eller jokket over tæerne, så hendes undskyldningsfrekvens ligger i en noget anden dimension end min, og ser dem gerne delt ud med rund hånd.

Som jeg har skrevet andet sted til Mango, er en undskyldning jo heller ikke en fis værd, hvis den ikke gives helhjertet. Jeg giver dem kun, hvis jeg føler eller teknisk kan overbevises om, at jeg har taget fejl, og det føler jeg ikke jeg har i denne historie .

Så du må nøjes med de 200 dask som et skulderklap.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 10:11

skingur -> Citater skrives : [ c i t a t ] bla. bla. bla. [ / c o d e ] uden mellemrum selvfølgelig.
Kodestumper tilsvarende : [ c o d e ]</MOLOKYLE>[ / c o d e ] ------------"-------------.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-08-03 10:13

Hvad angår zonker nye profil "kimramgil" har jeg ikke rigtig nogen kommentarer, ud over at han eklatant viser, at jeg ikke har taget fejl i min påstand om, at hans karakterinsuffiens har psykopatiske dimensioner.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : bluemoeller

Dato : 16-08-03 10:29

kim ramgil = ram2

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-08-03 10:39

dig kan man da heller ikke narre bluemoeller

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 10:57

Orv. ham glemte jeg sgu i min mail til kandu, men jeg mener at ku' huske briani gør noget ved den sag.

Jeg ta'r til cykelløb på Frederiksberg allé nu og senere er der den årlige gadefest i Pisserenden :

JUBII..... FLADØLLER !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-08-03 11:01

Molo.

Sådan har vi alle vores at se til. Jeg skal på sygebesøg - ikke zonker

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-08-03 13:52

Hej Molokyle

"Gil" står ikke for noget bestemt. Det var bare et nummer,
jeg lavede, for at sløre, at Zonker havde lagt Ram2´s
for- og efternavn ud på nettet.
Efternavnet er jo så sjældent, at enhver nu kan slå postadresse
og tlf.nr. op i telefonbogen.

Jeg troede ellers, Zonker var sin opgave voksen som admin på
findsvar. Men det må man nu konstatere, at han ikke er.

De bedste hilsner
Rellom