/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
pris på reperation af kadett E
Fra : solgaard
Vist : 506 gange
267 point
Dato : 15-08-03 22:11

Hej alle

Jeg har lige købt en gammel Opel Kadett E sedan-model.. Men den er noget rusten (faktisk gennemtærret) i paneler og skærmkanter bag.

Hvad vil det ca. koste at få nye skærmkanter bag og nye paneler i begge sidder..?? (hele vejen langs dørene)

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 16-08-03 08:46

Kommer selvfølgelig an på om du selv køber de dele der skal bruges. Rust arb er altid svær at bedømme tid på,da der ofte er mere end man umiddelbart kan se.Det kan jo være at den inderste skærmkant også er tæret op....Det sammme kan inderpanelet også være... Men mit bud vil være at det tager en 3 dage...Så er det bare op til dig at finde en billig "pladesmed"

MVH Buggyman

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-08-03 08:50

ja jeg regner med selv at købe delene da de ikke koster ret meget panelerne koster ca 250 pr. stk.

har du ikke et bud på en pris.? tror nok at jeg kan finde en billig pladesmed men kunne godt tænke mig at vide hvor vi er henne sådan prismæssigt.!

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : buggyman

Modtaget 267 point
Dato : 16-08-03 09:52

Tja hvis man nu siger at det tager ca 25 timer....og det hvis den er meget tæret, så kan du jo selv regne det ud.. men regn med 4000 - 5000 kr.
Men kender du en "fusker" kan du helt sikker få det billigere.

MVH Buggyman

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-08-03 10:33

ok det lyder lovende..!

4-5000 er det så på et autoriseret værksted..??

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 16-08-03 13:16

Nix...så må du i lommerne. De tager jo generelt en del mere for det samme stykke arb.

MVH Buggyman

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 16-08-03 15:54

okay Tak for svaret buggyman.