/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tip 4543
Fra : gangster50
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 15-08-03 18:49

Se på dette tip, http://kandu.dk/dk/tip/4543 titlen er: Vis Den Sidste Respekt For Mia Teglgaard Sprotte, og så vidt jeg kan se er der ikke noget der har med Mia at gøre på denne side

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 18:54

Den er lukket.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 18:57

Hov det var min login der ikke var åben.
Emesen.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 15-08-03 18:57

Hva'?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 19:02

Stor respekt for de døde, men helt ærlig; den side er mig lidt for klister sødgrød pige puttenutte ting. Så dér har du ret!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 15-08-03 19:06

Ja... men hvad har den med Mia at gøre???

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 15-08-03 19:09

Hvis du trykker der hvor der står "Miss Heaven" og så et eller andet med grønt nedenunder, kommer den side, der har med Mia Teglegaard Sprotte at gøre. Gå næsten ned i bunden, så ser du det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 19:10

Det ligner en lidt "smart" måde, at vise sin hjemmeside på.
Emesen.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 15-08-03 19:11

Nej jeg kan stadig ikke se det... kan du ikke give mig linket?? højreklik på linket og der kan du se det rigtige link

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 19:17

Jeg kan heller ikke finde noget relavant, men det er jo også et Zonker tip.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 15-08-03 19:21

Det er faktiskt skrevet af andersjensen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 19:24

klik på tippet>klik på damen>smal misshaven>rul lidt ned.
Emesen.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 15-08-03 19:29

smal missheaven???? der er ikke noget der hedder det?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 19:32

gangster50 -> andersjensen = zonker og han blev hældt af igår : http://kandu.dk/dk/spg/20530

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 15-08-03 19:34

hvorfor skal han smides ud?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 19:37

det er den smalle firkant hvor der står misshaven.
Emesen,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 19:37

Læs nu bare linket. Det koster, men ta' mit ord for det ! .. ellers spørg eme*, ram*, fnolle*, brian* eller nogen..

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 60 point
Dato : 15-08-03 19:37

Tryk på linket i første indlæg. Tryk derefter på det link, der kommer på den fremkomne side. Rul lidt ned af denne side og tryk på enter på damehovedet. Derefter kommer en side med nogle rødbrune felter. Tryk på den lange smalle rektangel hvor der står: Missheaven og et eller andet med grønt lige nedenunder. I samme rektangel lidt til højre står der: en del af webmasterteam.
Når du har trykket på Missheaven kommer siden det drejer sig om. Rul ned i bunden til den mest rædsomme musik/larm, og så kommer der et bloklys i en firkant, hvor der står: tænd et lys for Mia Teglgaard Sprotte.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 15-08-03 19:39

klik på tippet>klik på damen>smal misshaven>rul lidt ned. <------- Der intet der hedder smal misshaven... bare højreklik på linket og vælg kopier genvej og vælg sæt ind her... så kan jeg finde det!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 19:40

Her er linket gangster50 : http://www.webmaster-team.webbyen.dk/

Det har altså ikke meget med den oprindelige side der bliver henvist til at gøre !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 15-08-03 19:43

ok.. nu har jeg fundet det... var det så ikke lidt bedre at linke til webmasterteam

Kommentar
Fra : wt

Dato : 15-08-03 21:38

Hej gangster50.

Vi kan kun give dig ret, link istedet til Webmaster-team.

Venlig hilsen
Webmaster-team.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 21:57

Hai Zonker... Ska' jeg kalde på din fanskare ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-08-03 22:06

wt... hvem er "vi" ?????????????

Kommentar
Fra : wt

Dato : 15-08-03 22:22

skingur... besøg vores side så finder du ud af det!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 22:29

Sjovt som du lige skulle falde over dette spørgsmål som ny bruger. Tip 4543... Det ser spændende ud... Guuuud det er om 'os' !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : wt

Dato : 15-08-03 22:34

Blev nysgerig, ens statistik fortæller jo meget.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-08-03 22:39

molo...fatter minus af hvad du siger lkige nu????????????
"Sjovt som du lige skulle falde over dette spørgsmål som ny bruger. Tip 4543... Det ser spændende ud... Guuuud det er om 'os' !!!

</MOLOKYLE"

Kommentar
Fra : wt

Dato : 15-08-03 22:44

Vil ønske jer en god aften, der er andre ting der kalder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 22:48

skingur -> Det var en bemærkning til wt. Jeg synes det er underligt at en ny bruger havner i et spørgsmål som netop er relevant for han's/hendes/deres site. Iøvrigt tror jeg at 'ens statiskik' betyder 'ens historik'; et tip jeg selv gav bluemoeller idag.

Alternativet er at gangster50 har en finger med i spillet. Ja, man hygger sig her på kandu.dk. Kedeligt bliver det i hvert fald aldrig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-03 22:57

Sidst jeg "mødte" gangster50 i en anden tråd var han 13 år. Så han skal vel snart i seng

mvh ans

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-08-03 23:08

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 23:13

emesen var kvik. Hans ironi fes ikke ind før jeg nåede til FF no. 2 + en 110'er, men han har også mere hår i bagen end jeg (..gætter jeg på).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-08-03 00:26

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 16-08-03 07:32

<ELYKOLOM>

Go'mor'n allesammen : Kik ind på : findsvar.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-08-03 09:34

Elykolom

Forstår ikke dit sidste indlæg!!!

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 10:04

ans -> Tit ind her og få en griner : http://kandu.dk/dk/spg/20652

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 17-08-03 21:23

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-08-03 21:59

molo, jeg forstår heller ikke hvad der er så sjovt? Jeg forstår heller ikke det med kimramgil og at "gil" skulle være noget, rellom har lavet for at sløre???