/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke skrive til news grupperne
Fra : alice_trauelsen
Vist : 752 gange
200 point
Dato : 13-01-02 10:52

Hej
Jeg bruger xp windows, og explorer og outlook. Jeg kan hente newsgrupperne fra tele.dk men jeg kan ikke sende til dem. Jeg har også prøvet at hente en anden news gruppen sunsite men den kan jeg heller ikke skrive til. Så har jeg prøvet at køre netscape 4.5 ind men den kan jeg ikke få sat op til min email så den kan jeg heller ikke bruge. Hvordan kan jeg skrive og svare i news grupperne ? Tele dk siger problemmet er hos mig, men kan ikke sige hvor. HJÆLP
Mange weekend hilsner
Alice

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 13-01-02 11:15

Hvornår fik du problemet?
Jeg har ikke kunne kommet i forbindelse med news-serveren siden kl. 23.00 igår aftes.
mvh
catbody

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 13-01-02 11:16

Hej
Jeg har haft problemmer et par uger og stadig ikke fået det løst.

Mange hilsner
Alice

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 11:18

On Sun, 13 Jan 2002 10:15:55 GMT, "alice_trauelsen"
<alice_trauelsen.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har haft problemmer et par uger og stadig ikke fået det løst.

Prøv i <news:dk.edb.internet.software.mail+news>. Det er nok din
opsætning at programmerne der er noget galt med. Har du fortalt dem om
din SMTP-server, så du kan sende?

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm
<http://home19.inet.tele.dk/stokholm/>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 11:50

Sun, 13 Jan 2002 11:18:03 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>Prøv i <news:dk.edb.internet.software.mail+news>.

Nok snarere <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>.
Alice skriver, hun bruger outlook til news. Det kan jo ikke passe. Hun
bruger nok outlook-express. Man kan ikke se det i hendes headers...

hilsen pelo

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 12:33

Sun, 13 Jan 2002 11:50:24 +0100, skrev Peter Loumann
<pelo@mail1.stofanet.dk>:

>Man kan ikke se det i hendes headers...

Fordi, indlægget er afsendt fra kandu.dk, som er en webbaseret
nyhedstjeneste.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 12:40

On Sun, 13 Jan 2002 11:50:24 +0100, Peter Loumann
<pelo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>>Prøv i <news:dk.edb.internet.software.mail+news>.
>
>Nok snarere <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>.
>Alice skriver, hun bruger outlook til news. Det kan jo ikke passe. Hun
>bruger nok outlook-express.

Nu skriver hun også noget om Netscape, men ok.

>Man kan ikke se det i hendes headers...

Som Knud siger.... Kandu

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm
<http://home19.inet.tele.dk/stokholm/>

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-03-02 21:30

din SMTP-server, den som du bruger når du skal sende post hedder :

smtp.mail.dk

i Outlook Expres sætter du den op på følgende måde :

Klik på funktioner -> konti -> fanen nyheder

Klik herefter på tilføj -> nyheder og udfyld de enkelte felter med relevanter oplysninger, dette burde virke ??